פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשה של שאריות אוכל בתוך 4 ארוחות מק-רויאל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לצוות אתר תלונה,
ברצוני להתלונן על סניף מקדונלדס בקניון גבעתיים, בקניון יש שתי שלוחות של מקדונלדס, ואני רוצה להתלונן על החנות שממוקמת בקומת הקולנוע, את החנות מנהלת בחורה לא נחמדה ולא שירותית שעונה לשם אנה.

ביום א' 30/09/07 אחרי יום מהנה בספארי, הגענו לאכול צהריים במקדונלדס בקניון גבעתיים, היינו - אני, אשתי גיסתי ובנה.. הזמנו ארבע ארוחות מק-רויאל בסכום של בערך 160 ש"ח.
באמצע הארוחה שמנו לב לכך שבכל אחת מארוחות ההמבורגר יש שאריות עגבניות ולא עגבניות אמיתיות,, זאת אומרת לא שמו בלחמניות פרוסות עגבניה טריות אלא שאריות עגבנייה (החלק העליון של העגבניה אפילו מבלי להוריד את החלק הירוק שמתחבר לגבעול) כמובן שבאותו רגע הפסקנו לאכול וניגשתי לדלפק עם שאריות העגבניה מכל הארוחות ( יש לי תמונות שצילמתי מהאירוע המגעיל )לדלפק ושאלתי מי המנהל, ענתה לי ילדה חצופה בשם אנה שישר לקחה ממני את שאריות העגבניה בשביל להסתיר אותם מעיני הקהל הרעב שבה לקנות המבורגר במיטב כספו, ואמרה לי :" אדוני אתה צודק, יש הנחיה לא לשים את שאריות העגבניה בהמבורגר והנושא טופל כבר", כששאלתי איך בדיוק הנושא טופל היא אמרה לי שפשוט אמרו לטבח לא לעשות זאת שוב - ושאלה מה הבעיה ?
אם היה אפשר לצרף תמונות למכתביי התלונה הדבר היה חוסך הרבה מילים - התמונות קשות. כמובן שאת ההמבורגר לא החליפו, ונשארנו עם טעם רע מאוד בפה. תרתי משמע.

הצעת ייעול לאתר תלונה: הוספת תמונות - תמונה שווה אלף מילים
הייתי שמח לצרף את התמונות - אם תוכלו לשלוח לי כתובת אליה אוכל לשלוח את התמנות מהארוע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי + מכתב התנצלות פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה