פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פוגע ביותר על גבול העילבון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון קרית הממשלה כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 17:32 ניכנסתי לסניף מקדונלס בקניון קרית הממשלה ושם הייתה אחראית משמרת בשם אנה סמלוב .
היא התייחסה ללקוחות ביחס מזלזל כלפי וכלפי ילדה קטנה שהייתה לפני הילדה רצתה לקנות גלידה עם עודף של עשרות אגורות והיא ענתה לה בחוצפה "אין לי זמן אלייך תיספרי את הכסף ותבואי אליי .
כאשר אישתי ואני ניגשנו להזמין היא זילזלה בנו זרקה לנו את האוכל והקשים ואת השתייה על המגשים בצורה משפילה ובנוסף לזאת אני הזמנתי ארוחה מוגדלת לגודל גדול והיא נתנה לי ארוחה בגודל רגיל וכשבאתי להיתלונן על האוכל ששילמתי ולא קיבלתי היא אמרה לי " אין לי זמן תמתין" אחרי דקות של המתנה היא ניזכרה בי ונתנה לי את הארוחה ששילמתי עבורה .
כאשר אישתי ביקשה מיונז היא נענתה בשלילה .
אני לא מבין איך ברשת גדולה כמו מקדונלס אין כלל מיונז וכמו כן אני לא מבין איך אחראית צוות ברשת מתנהגת בצורה מחפירה כזו .
היא אמורה להוות דוגמה לשאר הצוות ולשרת לקוחות בצורה הכי טובה ולא משנה אם זה ילד או אדם בוגר.
עלבון סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה