פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת, המתנה ארוכה ועוגמת נפש נושא התלונה:
עשור אורן שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שוהם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.12.08, בשעה 15:30 הגעתי לסניף מקדונלדס בשוהם באיזור בו אני עובד, על מנת לרכוש ארוחת צהריים ברבע השעה שעמדה לרשותי. כאשר הגעתי לסניף הוא היה ריק מאדם. רק מסיבה זו החלטתי לרכוש את הארוחה בסניף מפאת קוצר הזמן שעמד לרשותי. רכשתי שני המבורגרים. להפתעתי, ההמתנה להמבורגר ארכה כרבע שעה, בסיומה קיבלתי את המוצר וניגשתי להתיישב לאכול, אולם אז גיליתי כי מדובר ב"המבורגר" בלי ההמבורגר.. . ורק עם ירקות. מיותר לציין כי בשלב זה כבר הייתי לחוץ בזמן ואיחרתי לחזור מארוחת הצהריים. לא נותר לי זמן לאכול ולכן ביקשתי את כספי בחזרה. המוכרת קראה למנהלת אשר הגיעה רק לאחר כחמש דקות נוספות (!) בסופן היא החזירה לי את הכסף ללא פיצוי. אציין כי המנהלת לא גילתה סבר פנים הראוי למעמד מסוג זה, ולא הציעה לי להמתין או לקבל את ארוחה אחרת. כתוצאה מהמקרה, איחרתי לעבודתי ונגרם לי נזק כספי היות ואני עצמאי. מלבד בזבוז הזמן שנגרם לי והנזק הכספי, עוגמת הנפש אינה אמורה להתרחש בסניף של חברה כה גדולה ומנוהלת היטב.
פיצוי הולם פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה