פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אל הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון- קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/6/2009 יצאתי אל סיור תקשורת בקולנוע בקריון.
בדרך עצרתי לקנות ארוחה בסניף "מקדונלדס" אשר נמצא גם בקריון.

כאשר הזמנתי את הארוחה, המתנתי עד סיום הכנתה.
בינתיים הגיע ילד קטן ממני נראה בן 10, מגיע אל הקופה כאשר מעוניין להזמין ארוחה גם הוא.
הילד חיכה כ-10 דקות בכדי שנציג ייתפנה אליו!
לאחר כ-10 דקות ניגש אליו נציג ושאל אם הוא רוצה להזמין.
הילד ביקש ארוחה כמו שלי בדיוק ולאחר מכן אמר הנציג: "מצטער, אבל נגמרה האספקה".
הילד התאכזב.
החלטתי להתערב בעניין כי זה לא מקובל עליי שילד קטן בא להזמין ארוחה, ממתין 10 דקות ולאחר מכן גם לא מספקים לו את השירות?!
פניתי אל אותו הבחור בקופה ושאלתי אותו: "למה אתה אומר לילד שהאספקה נגמרה אם הרגע אני הזמנתי בדיוק מה שהוא רצה להזמין?".
אמר הנציג: "אחרי שאתה הזמנת את הארוחה, נגמרה האספקה. צריך לחכות שתגיע האספקה החדשה".
אמרתי לילד שלא יתאכזב והלכנו אל השולחנות ונתתי לו מהארוחה שלי.
לאחר כמה דקות מגיע בחור מבוגר והזמין את אותו הארוחה שאני הזמנתי!
מה הפלא?! הוא קיבל את אותה הארוחה כמו שאני הזמנתי!!!
כנראה שהשירות של מקדונלדס ממש אבל ממש [סלחו לי על הביטוי] חרא!!

אם ככה אתם מתנהגים, אז תמיד תדעו שיש גם מקומות אחרים שאפשר ללכת לאכול בהם!!
בזבוז זמן, שקר!! סוג הנזק :
אני לא רומז שום דבר! אני לא רוצה לקבל פיצויים! אני רוצה רק שתלמדו את העובדים בסניפים איך להתנהג!! ולמה אותו עובד היה צריך לשקר?!?! ממש מגעיל!! פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה