פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצרים ירודה ושירות גרוע נושא התלונה:
ירקוני אור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
נמל תעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב בשעה 4 לפנות בוקר אני וחברתי טסנו לחו"ל. בהגיענו לדיוטי פרי בטרמניל בנמל התעופה בן גוריון בלוד ,לאחר כשעתיים של מעבר דרך תלעות הבידוק ,שמנו פעמנו לעבר סניף המקדונלדס במקום. הינו רעבים מאוד ומותשים וכצרכנים קבועים של הרשת מה יותר טוב ארוחת מקדונלד במצב הזה. להפתענו נתקלנו ביחס מאוד לא נעים מהפרסונל במקום, יחס עייף, חצוף וחסר כל שירותיות (יש לציין כי אותו פרסונל משרת גם את התיירים במדינתנו רוויית התיירות וכך מקדונלדס ישראל מציגים עצמם כלפיהם) אך הפתעתנו הגדולה יותר הייתה כאשר לאחר שכבר הזמנו (שתי ארוחות מלאות מוגדלות) התברר שחצי ממוצרים הסתנדרטים אינם במצאי. החל מרוטבים,דרך עוף לקריספי צ'יקן (שהוחלף שרירותית להמבורגר) ועד קולה ( הזמנו כוס קולה ענקית וקיבלנו במקום פחית חמה). הקציצות והלחמניות שכן קיבלנו הרגישו קשות כאילו המתינו בחימום כמה שעות טובות. כאשר הבענו את מורת רוחנו מאיכות האוכל תגובת אשת השירות הייתה "אין מה לעשות זה משיש לנו עכשיו". למותר לציין את כאב הבטן שהתלווה לכך במהלך הטיסה עצמה.

אחזור ואומר , אנו לקוחים קבועים של מקדונלדס , אך הארוחה הזו השאירה בנו טעם לא טוב, תרתי משמע.
עוגמת נפש סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה