פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות פשוט רע נושא התלונה:
גריסרו ד"ר גל שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול בשעה 21:31 ביקרתי בסניף מקדונלדס בקניון שלום עזריאלי הזמנתי אוכל לי ולאשתי. השרות שקיבלתי מאחד העובדים היה מתחת לכל ביקורת. בשעה זו היה לחץ ואני מבין את שרות הלקוחות מכיוון שאני עובד כאחד מהם. שמו אחמד.ח. והוא לבש בגדי אחראי משמרת. הוא צעק על העובדים היה בחוסר סבלנות. את מכסה מכונת הציפס הוא העיף באויר וקילל בערבית את המכשיר במילים שלא אזכיר כאן. כאשר ילד ניגש אליו לבקש קטשופ בזמן שהזמנתי ,הוא אמר שהוא נתן לו כבר ושילך מפה שאין לו זמן לשטויות .ילד אחר ביקש לשנות את הזמנתו והוא מייד צעק עליו שאי אפשר. הנ"ל גם צעק על כל העובדים בייחוד על עובד אחר שדיבר איתו בערבית בשפה קולנית ולא ראויה. הרגשתי הכללית וגם של אישתי שהשרות היה מתחת לכל ביקורת ואם הנ"ל אחראי משמרת אז המצב שם בכי רע. אני לסניף הזה לא אתקרב שוב.. רק לשם ביקורת הייתי בקופה 3 עסקה 226 בחשבונית 5303000131707. אודה להתייחסותכם ד"ר גל גריסרו מאשקלון
עוגמת נפש סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה