פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיצוב מנות מיונז וקטשופ נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 22.10 בקרתי עם החברה בסניף עזריאלי והזמנו ארוחה ועוד שתי מנות צ'יפס גדולות. אכן אנו אוהבים את הרטבים ויודעים היטב את הכמות הנדרשת לנו 8 שקיות קטשופ ו-8 שקיות מיונז כל אחד - לא אגיד שזה מעט אך כך אנו נוהגים כבר שנים רבות. בדרך כלל אין בכך שום בעיה למעט המקרה הנ"ל. נאמר לנו במפורש יל ידי המוכר שאינו יכול להקצות לנו יותר מ-7 שקיות לשניינו (חצי מהכמות המבוקשת). כאשר ביקשנו מאחראית משמרת "לאשר" לנו את ההזמנה "המיוחדת" שלנו היא נענתה "בהבנה" ואמרה שכל פעם שאנו נרצה להוסיף רטבים נרים את היד והיא תגיש לנו את המבוקש לשולחן בכמות של 5 שקיות כל פעם. כמובן שזה היה מיותר כי הגברת (חנאן שמה) לא הייתה בקשר עין איתנו אף רגע אחד אך גם לא ציפינו לכך. נאלצנו לגשת לדלפק פעמיים על מנת לקבל את ההקצבה ובכל פעם (פעם על ידי המוכר ופעם על ידי אחראית משמרת) קבלנו הערה שמקרה של חברה שלי הייתה נשמעת כך: "את רצינית? את יודעת שזה ממש לא בריא?"
אני מודה בכך על דאגה רבה לגבי מצב בריאותי גם שלי וגם של בת זוגתי, ורוצה לציין שזה היה משפיל ומגוחך. ברצוני לדעת האם המנהג זה אכן מקובל וידוע? - וממש לא הייתה לי שום בעיה לשלם עבור השירות (וגם הצעתי זאת) אך אני מבין שהדבר אינו מקובל בסניפים בארץ (וחבל שכך).
עלבון סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה