פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת עבודתי אני מקיימת פגישות רבות בקניון רחובות. לפני מספר שבועות הזמנתי מילקשייק שוקולד במקדונלד'ס לקראת פגישה. גבו ממני את הכסף ורק אח"כ גילו שהמכונה לא עובדת. מבלי לעדכן אותי או לשאול אם יש לי זמן, התחילו לנסות לתקן את המכונה. בינתיים הדקות חלפו והבנתי שאני צריכה לוותר על המשקה וללכת לפגישה. לקח המון זמן עד שמישהו התייחס אלי והסכים להחזיר לי את הכסף.
ביום חמישי האחרון, החלטתי לתת עוד הזדמנות. הזמנתי מילקשייק שוקולד ושילמתי. העובדת הפעילה את המכונה לא נכון והכל נשפך. היא ויתרה והלכה למטבח. שוב חיכיתי שמישהו יתפנה אליי. לבסוף קיבלתי את המשקה. כששתיתי אותו לא היה לו שום טעם של שוקולד, אלא רק של חלב. גם הצבע שלו היה לבן. מאחר וידעתי כמה זמן יקח לי רק לנסות ולהתלונן, ויתרתי. מאד התאכזבתי מכך שפעמיים רצופות, במרווח זמן ארוך, קרו תקלות דומות, אליהן נלווה שירות מתעלם ואדיש.
כספי סוג הנזק :
מעקב של אחראי הסניפים אחר טיב המוצרים הנמכרים והתנהלות העובדים פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה