פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות מזעזעת ותלונה שאינה טופלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 33 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי חן וברצוני להתלונן על חווית שירות גרועה במק'דונלדס.
בתאריך ה25/5 בשעה 21:57 הגענו (אני וחבר ) לאזור רוטשילד והתלבטנו
באיזה מקום לאכול, כשחבר שלי הציע שנלך למוזס, מיד התנגדתי מהסיבה
שסניף מקדונלדס היה צמוד אליו וכלקוח מושבע של החברה לא הייתי מפספס
לאכול שם (במיוחד אחרי מהפכת הבריאות ).

בדיעבד זו הייתה החלטה גרועה שהובילה לביקור הגרוע ביותר שהיה לי.
נכנסנו בשעה די מאוחרת, הסניף היה לקראת סגירה והיינו כמעט היחידים בסניף.
אני הזמנתי ארוחת מקרואיל רגיל עם מעט חריף, פוטטו ענק, מים מינרלים ו-שלושה מקנגטס. ראיתי את ההזמנה על המסך שממול קיבלתי את הקבלה והמתנתי בסבלנות, חבר שלי הזמין סלט עוף ומקנגטס, הוא קיבל בכלל צ'יקן סטייק בלחמנייה וכמובן דרש להחליף זאת, בינתיים כאחד שקיבל את המנה ראשון המתנתי שיקבל את מבוקשו.

לאחר שקיבלנו את המנות ישבנו לאכול בסניף. מיד אחרי הביס הראשון הרגשתי בטעם שונה, כזה שלא הכרתי מעולם, האינסטינקט הראשוני שלי היה לפתוח את הלחמנייה וכך עשיתי ולהפתעתי ראיתי שם פרוסת גבינה צהובה, כאדם מסורתי ששומר בשר וחלב הייתי בהלם מוחלט, מיד פניתי למנהל הסניף (יוסף אם אני לא טועה ) ואמרתי לו כיצד נעשית טעות שכזאת? הרי הסניף היה ריק מאדם, לא היה לחץ ולא היו הזמנות נוספות (ולמרות שגם זה לא תירוץ לטעות שכזאת)

מעצבן אותי שדווקא בסניף בארץ שנושא הדת והאוכל קשורים מאוד אחד לשני
ומאוד רגישים דבר כזה קורה. כותב זאת אדם שאכל בסניפי מקדונלדס ברחבי העולם, רק בשנה האחרונה אכלתי בסניפים בתאילנד, פורטוגל, בלגיה והונגריה ולמרות קשיי השפה של המוכרים בסניפים והתפריטים העמוסים בבייקון וגבינה
לא נעשתה ולו טעות אחת וכלקוח כך גם אני מצפה. הקבלה שמורה אצלי ועליה כל הפרטים של ההזמנה , כמובן שמצוין ארוחה רגילה ולא עם תוספת גבינה.

ימים ספורים אחרי המקרה נכנסתי לאתר הרשת במטרה להזין פנייה דרך האתר.
חשוב לי לציין שטופס יצירת הקשר אינו ידידותי בכלל, תנסו לכתוב משהו ואחרי זה למחוק או לציין סימני פיסוק ותגידו לי איך זה ייתכן שלחברה גדולה כמו מקדונלדס אין פינה ראויה של "צור קשר", למרות הכל אחרי דם יזע ודמעות הזנתי פנייה
באתר ומיד הופיע "פנייתך התקבלה" אך עדיין לא קיבלתי תגובה מאף גורם,
כשסיפרתי לחברים על החוויה ועל כך שהזנתי פנייה באתר, שאלו מיד: "נו ומאז לא חזרו"? אז לא, האמת שלא אפילו לא למייל. לפני כחצי שנה הייתה לי ביקורת על סניף בורגר ראנץ', סתם על ההתנהלות ועל ההיגינה (שם אגב כתבתי להם שהם צריכים לקחת דוגמה ממקדונלדס ) אך לזכותם יאמר ששעות ספורות אחרי שליחת הפניה באתר כבר קיבלתי טלפון וימים ספורים לאחר מכן גם היה לי מכתב בדואר.

לטיפולכם המסור,
לקוח מאוכזב.

פגיעה ברגשותי סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה