פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה וזלזול ע"י מנהל הסניף ועובדיו נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי תושבות אילת, ואוכלות באותו הסניף בקביעות כבר כמה שנים. הגעתי עם אחותי לקנות בשבילה המבורגר, נתנו לנו מוצר שכבר היה מוכן מראש מאחר וזוהי שיטת העבודה שלהם. באותו היום אחותי הקיאה ושלשלה במשך כל הלילה עד לסכנת התייבשות ואף לא הגיעה לעבודה יום למחרת.
לאחר שבועיים נכנסנו אני וחברתי לסניף לאחר יום עבודה מתיש וביקשנו שני המבורגרים והדגשנו כי אנחנו מבקשות שיכינו לנו חדש מאחר וראינו ערימה של המבורגרים ומוכנים עומדים מי יודע כמה זמן על הפס. מנהל הסניף קיבל אותנו,אמיר גאנם, והודיע למטבח שיכין שניים חדשים. בזמן שהמתנו התנצלתי בפני אמיר ואמרתי לו שהסיבה שאנחנו רוצות חדש זה לא כדי להציק אלא כי אחותי אכלה אחד מוכן והיא הקיאה ושלשלה כל הלילה. בתגובה ענה אמיר בציניות: באמת? כל הלילה עד הבוקר או רק חצי מהלילה? חברתי שאלה אותו אם הוא צוחק עלינו ובנוסף, אני רואה עוד מנהלת ועובדת נוספת עומדות מאחורי וצוחקות. ככשאלתי אם זה נראה לו מצחיק שאחותי כמעט הגיעה לבית חולים ענתה לי המנלהת השניה שאי אפשר לחטוף קלקול קיבה ממקדונלדס ואז אמיר כתגובה צחק גם הוא. אני וחברתי שתקנו ורק רצינו ללכת כבר. ההמבורגר הגיע, אמיר הניח אותו על המגש אמרתי תודה והוא ענה לי: בתיאבון. תזהרי לא לקבל קלקול קיבה.
ביקשנו לבטל את ההזמנה, לקחנו את הכסף ויצאתי משם נסערת, פגועה, מושפלת ולא חזרתי לשם ואני גם לא אחזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול משמעתי במנהל ועובדיו פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה