יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
משלוחים |
כתובת: |
משלוחים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-31/10 פניתי למשלוחים כדי להזמין ארוחה בקשתי הייתה ארוחה מוגדלת עם ציפס ולא פוטטו,גלידה לקינוח. הזמנה התבצעה בסביבות 17:10. לאחר כ-45 דקות הגיע השליח באותו עת הייתה אחיינית שלי שהיתה בבית שעבורה התבצעה הזמנה כאשר אני תקועה בפפקים, השליח ביקש לראות את הכרטיס מה שבכל הזמנתם אף פעם לא ביקשו ממני לראות את הכרטיס (אבל בזה אני לא מאשימה) .לאחר מכן מתברר שנעשתה טעות תמימה והזמנה הגיעה עם פוטטו. התקשרתי שוב למוקד וביקשתי להחליף ,המוקד התנצל שכבר יצא שליח. השליח הגיע בסביבות 18:20. בנוסף לא עולה באף דעתו של מישהו (למשל אחראי משמרת) במוקד להחליף גם את הבורגר. כמובן שאחיינית "נהנית" רק מהצ'יפס, וכבר יצא החשק לאכול.(ארוחה אשר עלתה לי 55.40 ש"ח)
לאחר מכן פניתי למשרדים לפניות הציבור, נתקלתי בבחורה בשם דליה אשר הסברתי לה את המקרה והבטיחה כי זה דבר חריג , וכי היא שולחת לי פיצוי של ארוחה לילדה. אך עברו כמה חודשים ואני עדיין ממתינה לפיצוי.
בתור לקוחת לייף סטייל ,הייתי מצפה ליחס ,מה שברור שמאז המקרה אני לא מתקרבת לסניפים שלכם, למרות שאני מאוד אוהבת.
אתם אולי רשת גדולה אבל כל רשת ממתחילה מהלקוחות שלה, וכנראה שבשבילכם להפסיד לקוח אחד זה לא כל כך נורא בשבילכם.
חבל...
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|