פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה במס הכנסה למרות שהפנייה בשעות הפעילות המוגדרות לכך. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
מס הכנסה עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, צלצלתי למשרדי מס הכנסה בעפולה, למח' העוסקת בשכירים ותאומי מס לצורך ברור. צלצלתי בין 14.15 - 15.00 והתייאשתי. הייתי על הקו כ- 45 דקות בנסיונות להשיגם ולא קבלתי שום מענה. צלצלתי למרכזייה והיא העבירה אותי לאותה שלוחה ושוב לא היה מענה.
צלצלתי שוב למרכזייה ובקשתי את מנהל הסניף, הועברתי לשלוחה שאין בה מענה או תפוס ואותה מרכזנית אמרה לי שהיא בכלל מחליפה משהיא אחרת, כאשר כוונתה לומר שאין זה מתפקידה לספק את השירות.
הלו, על מה הם מקבלים משכורת? זו שערורייה!!!
עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
העברת התלונה להנהלת מס הכנסה,שיתחילו לבצע את עבודתם ולהצדיק את משכורתם! פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה