פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר תגובה לקביעת שעור המס בחזרה מהסדר קצבה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ירושלים כתובת:
רשות המיסים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.08.2009 העברתי באמצעות דואר פנימי מפקיד שומה רמת גן לנציבות מס הכנסה את פנייתי לקביעת שעור מס מינימלי לסכום המגיע לי מביטוח המנהלים בכלל תוך חזרה מהסדר קיצבה. בתאריך 13.09.09 פניתי טלפונית לנציבות תוך הסבר שאני מובטל,ללא הכנסות והקביעה שלהם דחופה לי ביותר.נענתיב"מה אתה ממהר" ועד היום אין תשובה מהנציבות.Zה נקרה "שרות לציבור"?
כספי סוג הנזק :
תשובה מהירה לאזרח פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה