פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה אנושי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
על פי המפורט באינטרנט ביום ה' פתוח סניף הלאום בירושלים מ-16-18.30 אני מנסה שוב ושוב לקבל מענה אנושי אך אין עם מי לדבר. עדכנו אותי בבקשה כיצד ניתן ליצור אתכם קשר.


תודה,
מזל נמרוד
054-3171077

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
אנט קליימן - ממונה על פנ"צ, משרד האוצרמשרד ראשי שם ותפקיד:
בנקים נמצאים באחריות הפיקוח על הבנקים אשר בבנק ישראל ולא באחריות האוצר. תגובה:
לפנות לבנק ישראל לקבלת מענה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה