פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשכת ביטוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארלוזורוב 93 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני ,הדר לייזרמן וודניק מ.ז. 028426385 ,מבוטחת בקרן פנסיית
,מבטחים ותיקה" החל משנת 1995 .
בתאריך/27/8/13 תיכנס לתוקפה התפטרותי מעיריית הרצליה"תיכון הראשונים".
לפיכך בתאריך 27/8/13 מסתיימים יחסי העבודה ביני לבין העירייה.
ברצוני להעביר את זכויותיי מהמעביד החדש"שומרי משקל" לקרן פנסיית מבטחים ותיקה הקיימת.
החל מחודש יוני אני בתכתובת בנושא , אך הנושא טרם טופל ואין הסכם חתום.
בשורה התחתונה "חלון ההזדמנויות "עומד להיסגר- שכן המשכת ביטוח אפשרית עד תאריך 30/8/13 וקיבלתי על כך מכתב מפורש.

עליי לציין שעוד בחודש מאי(26/5/13)הועברו לידי קרן המבטחים כל המסמכים הנדרשים ואף נשלחו צ'יקים על הסכומים המבוקשים. סכומים אלה כאמור טרם ניפדו. כי אין הסכם!

נואשתי מכל מאמציי, זכויותיי עתידות להיפגע ולי אין הסכם חתום להמשכת ביטוח.
הנושא בטיפול כבר למעלה מחודשיים!!

תחושותיי הן שכאזרח פשוט מן המניין, איני זוכה לטיפול נאות וראוי,
נהפוך הוא.

בברכה,
הדר לייזרמן וודניק
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
אנט קליימן - ממונה על פנ"צ, משרד האוצרמשרד ראשי שם ותפקיד:
הנושא שייך לטיפולו של אגף שוק ההון, החיסכון והביטוח ולהם יחידה נפרדת לפניות הציבור תגובה:
דרך דף הבית של משרד האוצר, לגולל עד למטה, דאבל קליק על אגף שוק ההון ומשם לתלונות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה