|
|
|
|
|
|
מכון בן עזרא לרפואת עיניים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בני בן ה4.5 היה מטופל אצל פרופ' דוד בן עזרא ז"ל במכון בן עזרא לרפואת עיניים באסותא ראשל"צ. לפני כן היינו מטופלים אצלו בהדסה עין כרם ועברנו איתו לאסותא ראשל"צ.כאשר עבר לאסותא ראשל"צ קיבלנו מכתב מסודר המיידע אותנו על המעבר. אתמול לתדהמתי נודע לי כי לפני שלושה חודשים הוא נפטר אולם איש מאסותא לא טרח ליידע אותנו שעלינו למצוא רופא אחר ורק במקרה חבר שלי אמר לי. ניסיתי להתקשר למכון עיניים (בין השעות 11 - 16) וכל פעם ניתקתי לאחר רבע שעה המתנה של מוזיקה!!!!! כאשר גם הפקס לא פועל. ניסיתי ליצור קשר עם אסותא ראשל"צ לצורך שליחת התיק הרפואי אלינו אבל אין כזה דבר בנתב השיחות וגם כאשר הקשתי להנהלה ענה רק מענה קולי. לבסוף התקשרתי לבית חולים הדסה עין כרם שאמרו לי שכל התיקים חזרו אליהם ופתרו לי את הבעיה. השירות של אסותא ברמה הכי גרועה שקיימת.
|
מדוע לא יידעו את הפציינטים? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אסותא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|