פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחובות יבנה 34 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף רחובות בבוקר וקבלתי שירות הכי מזעזע ומזלזל מימיי הייתי לחוץ קצת ורציתי לקנות לבן משפחה סמארטפון גלקסי s5 היו שני יועצים\מוכרים כשביקשתי מהם שאני מעוניין לרכוש את המכשיר לא גילו עניין התעשקו בדברים טפלים כמו לנגב את הכיסא לסדר את הקרטונים ולהסתלבט עם לקוח מוכר שעקף אותי בתור כי רצה להחליף מוצר שרכש אמש, שמרתי על איפוק אבל הייתי אדום מעצבים והערתי להם שזה לא אפשרי היחס הזה אז השני אמר לי בטענה שהוא אחראי על המיחשוב למרות שבסוף הוא נתן לי את המכשיר לא קיבלתי שום הסבר או יחס הגון הייתי צריך לבקש הסברים ולבקש שיפתחו לי את המוצר לבדוק את התכולה אותם זה לא עניין אם לא הייתי לחוץ לא הייתי עושה את הטעות הזאת וקונה מאייבורי כבר כמה ימים עברו מאז שרכשתי את הקניה ועדיין מקוננת בי הרגשה של ניצול ויחס מבלבל שאני קונה בסכום כזה ואני מקבל יחס מהול ברוע מזוקק ,כיעור טהור. משפיל ומכאיב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
דין משמעתי והתנצלות הוגנת כלפי לקוח שכל חטאו זה שרכש סמארטפון באייבורי סניף רחובות פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי קורדונסקי - שירות לקוחות שם ותפקיד:
עם קריאת התלונה יזמנו שיחת טלפון ללקוח לבירור הנושא. אנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה ללקוח בזמן שהייתו בסניף, ופועלים למנוע הישנות של מקרים שכאלה גם בעתיד. שביעות רצון לקוחותינו חשבוה לנו ביותר, ואנו מצרים על כך שהלקוח יצא כשהוא לא מרוצה מהסניף. תגובה:
ללקוח ניתן מידע כיצד ליצור קשר ישירות עם נציג שירות לקוחות באופן מהיר ויעיל באם יזדקק לך בעתיד, בנוסף לפיצוי בגין אי הנוחות שנגרמה לו.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה