פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי אני לקוח וותיק של החברה וקניתי עד כה שלושה מחשבים .המחשב האחרון שרכשתי בפברואר 2006 .לאחר כמה חודשים שדרגתי את הכרטיס מסך.לאחר כחודש החלו הבעיות.בהתחלה הוחלף הכרטיס מסך.לאחר מכן,שוב המחשב לא נדלק – והמחשב נלקח לחנות ונשאר שם שוב כשבוע עד שהוחלף שוב הכרטיס מסך.
המחשב עבד קצת אך בארבעה החודשים האחרונים הוא לא עבד כראוי אפילו שבוע רצוף אחד!לפני כחודשיים כרגיל לא נדלק- הגעתי והוחלפו הזיכרונות .
לאחר כשבוע שוב בעיות ו12.12.07 (תיקון מספר ( R7617281 הגעתי לאייבורי תא .יצויין כאן שאני אדם עובד וצריך כל פעם לעמוד בתור כמה שעות לכן לוקח לי כשבוע עד שאני מוצא זמן להגיע למעבדה . הפעם קבעו הטכנאים שלכם שלוח האם הלך – ולקחו את המחשב . לאחר שתוקן אספתי אותו ,הגעתי הביתה וכרגיל -מחשב לא עבד. חזרתי ביום שישי כולי עצבני לסניף , תור נוראי , וכשהגעתי לטכנאי התברר ששתיקון לא הושלם כראוי - הטכנאי לא סגר את הברגים היטב בכרטיס מסך ולכן לטענתם מחשב לא עלה.
לאחר שבוע שוב בעיות והצלחתי להגיע רק ב25.1.08 .תיקון מספר 8601006R .הטכנאי אמר שווב הלוח אם הלך , לאחר כחודש בודד של עבודה ברוטו , וצריך להחליף אותו שוב!!!
במהלך הזמן שהמחשב אצלי, הוא נכנס לתיקון כשמונה פעמים . בכל פעם המתנתי מספר שעות למסור את המחשב , ולאחר כמה ימים המתנתי שוב לקבל אותו חזרה .נאלצתי להביא מחשב נוסף הביתה ישן יותר כדי שאוכל לעבוד!הם פשוט לא מתייחסים ,אי אפשר לדבר עם המנהל חנות,ומושכים את הזמן עד שתחלוף האחריות!אנא עזרו לי!
מוצר לא תקין סוג הנזק :
החזר כספי מלא או מוצר חדש פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה