פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד נציג המכירות נושא התלונה:
סגל אריק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
סניף ישפרו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות הגענו אל סניף אייבורי בישפרו סנטר - מודיעין במטרה לקנות מחשב נייח ( בשעות הבוקר).
נכנסו אל החנות ושאל אותנו נציג המכירות אם הוא יכול לעזור לנו ואמרנו שכן ושאנחנו מעוניינים לשמוע על מספר מחשבים.
כבר בתחילת השיחה זכינו לזלזול וחוסר יחס..
כאשר שאלנו את המוכר אודות 'זיכרון מטמון' במטרה לדעת מהו תפקידו של הרכיב הוא ענה בתשובה סתמית : " אין לי מושג מה זה , תחפש בגוגל ".
כאשר באנו לשאול על עוד מפרטי מחשב מומלצים לדרישותינו נעננו בתשובה " יש לי הרבה דוחות להגיש , למי לרשום חשבונית ? "

מהר מאוד יצאנו מהחנות , מרגישים זלזול וכעס על יחס לא הולם וחוסר רצון לקנות באותה החנות.

אני מעוניין להוסיף שיש לנו מחשב מאייבורי שנרכש לפני כשנתיים +/- וכבר מההתחלה הוא עשה המון בעיות אבל אז היינו תמימים.
איזה מחשב נמכר לפני שנתיים עם זיכרון RAM של פחות מ 256MB ?

בכל מקרה עד לפני כמה חודשים עוד המלצתי לאנשים לקנות באייבורי ע"פ מפרטי המחשב המרשימים אל מול המחירים המזעריים שהם גובים.
אני מאמין שזה לא יקרה יותר.


יום טוב.
עלבון סוג הנזק :
לא חושב שיש כזה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה