פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה שלא ניתנת למימוש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
א.ת. סגולה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת אייבורי מפרסמת הצעות למכירת מחשבים ב"חבילות עיסקה" שונות.
ע"פ הפרסום שלהם (מעריב-מוסף סוף שבוע מתאריך 22.02.08 ) רכשתי מחשב המוצע על ידם בשם - E4500 . בפירוט המרכיבים הכלולים בעסקה זו,צויין כי ניתנת הטבה של 3 חודשים חינם בסמייל אינטרנט זהב.אני קיבלתי את המחשב המוזמן ולפי ההנחיה שקיבלתי מאייבורי יצרתי קשר עם סמייל-אינטרנט זהב למימוש ההטבה.אני לקוחה ותיקה של חברה זו וכאשר ביקשתי מהם לממש את ההטבה נאמר לי כי הטבה זו ניתנת רק למצטרפים חדשים.
בפרסום שאייבורי לא מצויין באף מקום במודעה (וגם לא נאמר לי שום דבר בע"פ בחברה) כי ההטבה היא אך ורק למצטרפים חדשים.מדובר בהטבה בשווי של כ-100 -150 ש"ח (כאשר כל העיסקה היא בשווי של 1420 ש"ח) וחוסר העברת המידע המלא ללקוח הוא לדעתי סוג של הונאה .
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת זיכוי כספי בשווי ההטבה המוצעת פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה