פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צרה צרורה ושמה אייבורי - התנערות להחזר כספים נושא התלונה:
גריזמן ברוך שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל בחודש נובמבר 2007 שבו החלטתי לקנות מחשב חדש
בלי לחשוב פעמיים ישר אמרתי שאני קונה מאייבורי מחשב בגלל ששלוש שנים קודם לכן קניתי מהם מחשב והייתי כ"כ מרוצה גם מהשירות וגם מהאיכות, המחשב שקניתי מהם בזמנו עבד (ועדיין עובד) בלי הפסקה ולא משנה באיזה מצב ללא תקלות בכלל. אז כאמור החלטתי שאני קונה דרכם
דיברתי עם חברים באופן כללי והם אמרו שהם מעוניינים לקנות מחשב, החלטנו להתאחד יחד בכדי ליצור כח קניה גדול וע"י כך לקבל הנחה נוספת מעבר להנחת מזומן שכולנו שילמנו.
מחשב אחד היה ידוע מראש כמחשב "זול" אחד מהערכות המוכנות של אייבורי שהם הציעו בזמנו, הדבר היחיד ששינינו היה סוגי החברות של המוצרים בפנים (HD, צורב).
השניים האחרים היום מחשבים קצת יותר רציניים כל מחשב בעלות של כ 4000 ₪ לא כולל מע"מ.
את שני המחשבים האלו לקחתי על עצמי להרכיב על סמך הידע שלי וההתייעצות שלי עם חברים.
את 3 המחשבים הזמנתי דרך סניף באר שבע מבחור בשם גבי איסאקוב, הסניף המקורי שבו רכשתי את המחשב הקודם שלי, כל התקשורת ביני לבינו היתה טלפונית ודרך חבר משותף שהכיר ביננו עוד בזמן רכישת המחשב הקודם. את האספקה ביקשתי לסניף חיפה כי לא הייתי מודע שיש סניף קריות (אבל זה לא קריטי).
המפרטים עברו ואושרו באמצעות משלוח פקס אחד לשני, המקדמה שולמה באשראי כאשר שאר התשלום סוכם להיות במזומן בעת המסירה.
עד פה החלק היפה... מפה מתחילים בעיות על בעיות ועוד בעיות כפי שיתואר בהמשך...
ב 11.11.07 הגעתי לאסוף את המחשבים לאחר שקיבלנו SMS שהודיע שהם מוכנים. כשהגענו לדלפק וביקשנו לאסוף את המחשבים אמרו לנו שרק שניים מתוך ה 3 מוכנים כשאמרתי שקיבלתי 3 SMS שונים אמרו שכנראה זה איזה בלבול שנוצר... למרות שזה מעצבן התקדמנו ואמרנו טוב ניקח מה שיש, קיבלנו את שתי המחשבים, האחד היה המחשב הזול מבין השלושה והשני היה המחשב של חבר שאני הרכבתי, שלי עדיין לא היה מוכן. כל הציוד הנלווה הגיע ונראה שמיש ותקין כשביקשתי לראות את המחשבים ולבדוק אותם שבאמת קיבלנו מה שהזמנו אמרו שאין בעיה לבדוק, במבט ראשוני חיצוני כבר ראיתי שישנה טעות בצורבים בשתי המחשבים הם שמו צורב של פיליפס או סמסונג לא זוכר בדיוק איזה חברה אבל ממש לא מה שאנחנו ביקשנו, במחשב הזול הזמנו צורב מדגם LG ובשני צורב מדגם פיוניר, אמרתי להם במפורש שזה לא מה שהזמנתי והם לא כ"כ התייחסו ביקשתי שיצרו קשר עם גבי איסאקוב שיאשר להם את הנושא ואחרי מספר דקות הם אישרו את ההחלפה למה שאנחנו הזמנו, המשכנו לבדוק את המחשב כשפתחנו אותו במחשב הזול לא היה עוד שום דבר שצריך היה לשנות כי כאמור זה כבר חבילה מוכנה מראש, אבל במחשב השני שהוזמן על פי מפרט גיליתי שהם הכניסו לי לוח של MSI במקום לוח של גיגה בייט שהזמנתי במיוחד. פה כבר העסק התחיל להיות ממש מלוכלך. כשביקשתי הסברים בנושא על כל הבדיחה הזו שבה אתה מזמין ומשלם על מוצר מסוים ומקבל מוצר אחר לגמריי...
התגובה הראשונית שלהם הייתה התנערות מוחלטת וכשהתחלנו לבדוק את המפרט שישנו אצלם התחילו להתברר העובדות שבהן רואים שעל הסעיף של צורב לא פירטו ורק רשמו צורב, בחלק של הלוח רשמו MSI בלי יותר מידי פירוט מסביב (כאילו שזה מאין קוד פנימי שלהם).
כמובן שכל זה ממש לא עניין אותי ואני המשכתי לדרוש את מה שמגיע לי ואת מה שאני שילמתי עליו,
תגובת המוכרים הייתה כמו איזה סוחר בשוק : "תאמין לי אתה הרווחת פה, קיבלת לוח הרבה יותר טוב ממה שהזמנת, עזוב אותך להחליף בשביל מה... קח מה שקיבלת ותגיד תודה"
אני כמובן לא קיבלתי את הטענות והעדפתי להשאר עם הלוח "הפחות" טוב שהזמנתי והתעקשתי לקבל אותו גם, לאחר מספר ויכוחים שבו הוא מנסה לשכנע אותי שלוח של MSI זה הרבה יותר טוב מגיגה בייט הוא הסכים לראות את הלוח המדובר עם המפרט שלו באינטרנט , פתאום הוא התחיל לגמגם ולהוציא מילים כמו "אתה בטוח שזה מה שהזמנת ?" שואל אותי בפליאה כשהוא מבין שהנסיון שיווק שלו בשקל לא הלך לו איתי...
וכמובן ממשיכים הוויכוחים, דרשתי שידברו שוב עם גבי איסאקוב על כל הבלאגן הזה אבל לגבי פתאום לקח זמן לענות... לאחר זמן לא קצר גבי ענה לשיחה ואחרי הרבה ויכוחים מיותרים הוא אישר את הנושא והם הסכימו לעשות את ההחלפה, אבל כמובן זה הצריך עוד מספר ימי המתנה עד שיגיעו החלקים ועד שירכיבו אותם.
הדגשתי שאת המחשב השלישי שבכלל עוד לא היה מוכן כבר ידאגו מראש לשים בו את החלקים הנכונים כדי שלא נצטרך להגיע לשלב הזה שוב...

על העובדה שקראו לי מספר פעמים למקום והמחשבים לא היו מוכנים אפילו אחרי כל הבלאגן הזה, אין לי כח כבר להרחיב...
אני אשתדל להתמקד בעיקר הבעיות.
אגב בתור "פיצוי" על כל עוגמת הנפש והטרטור שנגרם הם פיצו אותנו ב 50 מדיות צריבה... (שתי חבילות של 25).
המחשבים הגיעו בשעה טובה לקחתי אותם הבייתה והתחלתי להתקין את המערכת, עד כה הכל נראה טוב ויפה, אבל שמתי לב שהיתה בעיה עם העכבר האלחוטי (סט מקלדת ועכבר של מיקרוסופט מדגם 1000), הבעיה הייתה שכל פעם כשהייתי מזיז את העכבר הסמן היה קופץ בבת אחת לקצה של המסך לא משנה איפה הייתי. חשבתי שזה הסוללות אולי חלשות וגורמות לבעיה החלפתי בחדשות שקניתי – לא עזר, חשבתי שזה המשטח שעליו אני עובד לא טוב, החלפתי מספר משטחים – לא עזר, חשבתי גם אולי אני נמצא רחוק מהמשדר – כמובן לא עזר... לא נותר אלא ללכת ולהחליף את הסט, הגעתי לסניף קריות הסברתי ותארתי את התקלה, הטכנאי בדק ולאחר זמן מה באמת ראה את התופעה על המחשב שלי והבין על מה מדובר.
ביקשתי שיחליפו את הסט בחדש (הבאתי את שלי עם האריזה) והם בחוצפתם לא היו מוכנים להחליף את הסט בחדש. רק אחרי שהתחלתי להרים את הקול ולעשות מהומה בחנות הם הסכימו לבצע החלפה של הסט.
שוב עוד גישה חיובית עם הפנים ללקוח..

ורגע זה עוד לא הסוף הסאגה ממשיכה
כעבור כחודש וחצי שבו המחשב עובד כרגיל והכל תקין התחילו להופיע מלא תקיעות שונות כאלו ואחרות, מסכים כחולים, הודעות שגיאה שונות ומשונות בקיצור המחשב לא מתפקד.
ניגשתי איתו לסניף קריות ועם המזל שלי כשהגעתי לשם הכל עבד כרגיל, לא היה שום הודעות שגיאה או משהו בלייב שיוכיח את מה שאני אומר. חזרתי הבייתה ושוב פעם התקלות חוזרות
התחלתי לרשום את כל התקלות על דף ובאתי איתם והמחשב שוב לסניף כדי לקבל פתרון לבעיות.
הם הסכימו לעשות בדיקה להארד דיסק והוא נמצא דפוק, הגענו להסכמה אחרי מספר ויכוחים לא קטן שיש צורך להחליף את ההארד דיסק.
מדובר בהארד דיסק בנפח של 320 גיגה שכבר הספקתי למלאות יותר מחצי ממנו מפניי שהעברתי את כל המידע מהמחשב הישן שלי לנוכחי. ביקשתי שיגבו את ההארד דיסק ויעשו החלפות בין החדש לישן, הם אמרו שהם לא עושים דברים כאלו, אז אמרתי סבבה תביאו לי את ההארד דיסק החדש ואני כבר אדאג לשאר, הם אמרו לי שאני אהיה חייב לרכוש את ההארד דיסק הנוסף וברגע שאני אחזיר את הישן אני אקבל זיכוי מלא (הסיבה הייתה מובנת אפשר לומר, כדי להבטיח שאני באמת אחזיר את ההארד דיסק הישן) אמרתי להם סבבה אבל לא אחרי ששאלתי יותר מפעם אחת בנוגע לזיכוי אם לא תהיה עם זה בעיה כזו או אחרת, אמרו לי "תשלם במזומן תקבל במוזמן בחזרה, תשלם באשראי תקבל באשראי בחזרה, אל תדאג "
הסכמתי ושילמתי להם בתשלום אחד 385 שקל עבור הארד דיסק חדש . (תאריך 30.12.07)
לקחתי את המחשב עם ההארד דיסק החדש אליי הבייתה במטרה להתקין עליו את המערכת הפעלה שוב ולהתחיל להעביר את כל המידע מהישן לחדש, אבל למזלי הרע גם עכשיו ועוד במהלך ההתקנה בחלק הראשוני של הפרמוט נתקע לי המחשב לא פעם ולא פעמיים (מה שהוכיח כבר שזה לא בעיה של מערכת ההפעלה אלא של משהו מעבר...), מפה לשם גיביתי את ההארד דיסק בדרכים עקיפות ולא להארד דיסק החדש. חזרתי עם המחשב לאייבורי אחרי 5 ימים בלבד בתאריך 04.01.08 ואמרתי להם את כל מה שקרה שוב ניסו להאשים את המערכת הפעלה שלי בטענה שהיא זו שגרמה לכל הבעיות ועוד הוסיפו ואמרו שכדי להוכיח את טענתם הם יתקינו גרסה של 14 יום כדי להראות לי שאני טועה, בשלב זה כבר הייתי כ"כ מיואש ומתוסכל כבר שאמרתי תעשו עם המחשב מה שאתם רוצים תבדקו עליו מה שאתם רוצים לי כבר אין כח אליו, אמרתי להם דברו איתי כשהוא יעבוד שוב כמו שצריך בלי תקיעות או בעיות כאלו ואחרות.
ביום ראשון 06.01.08 לקראת סוף היום הם התקשרו אליי ואמרו לי שהכל עובד תקין ואין להם מה לעשות איתו ולהחזיק אותו עוד אצלהם וביקשו שאני אבוא לקחת אותו מהם, למזלי לא יכולתי להגיע ביום ראשון לחנות ותכננתי להגיע בשני אחרי העבודה, ביום שני בשעות הבוקר הם כבר התקשרו אליי ואמרו לי לא לבוא כי הופיעו אצלהם תקיעות ומסכים כחולים והם יתחילו לחקור את זה לעומק. סוף סוף יש התקדמות...
בתאריך 14.01.08 סיימו לטפל בכל הבעיות במחשב וזה אחרי שהחליפו את הכרטיס מסך והלוח אם שקיצרו אחד את השני מה שגרם לכל הבעיות מסתבר..
הכל טוב ויפה קיבלתי את המחשב חזרה כשהוא במצב תקין ואז שאלתי ומה לגביי הזיכוי על ההארד דיסק החדש ? אמרו לי שאני יזוכה במועד החיוב הקרוב של כרטיס האשראי, אמרתי להם סבבה, קיבלתי קבלה על הכל והלכתי לדרכי...
עוברים הימים ואני לא רואה בפירוט האשראי שלי שום הודעה על זיכוי מכיוון אייבורי , בדר"כ כשיש זיכוי מופיע שורה בפירוט עם שם החברה וסכום הזיכוי עם מינוס לידו, אבל במקרה הזה אין כלום.
27.01.08 שעה 9:00 בבוקר - לא חשבתי פעמיים והתקשרתי לסניף קריות (למרות שזה לא משנה לאן תתקשר הם אף פעם לא יענו לך בסניפים ותמיד תגיע למרכזיה) וכמו תמיד אין תשובה והגעתי למרכזיה שלהם התחלתי לדבר עם מישהי בשם צליל, הסברתי לה את כל מה שהיה ושאלתי מה קורה בנוגע לזיכוי.. צליל אמרה לי שהיא תעביר את כל זה למחלקת כספים ועוד באותו היום הבטיחה שמישהו יחזור אליי כדי לטפל בבעיה. באופן לא מפתיע בכלל, אף אחד לא חזר או טרח להתקשר בחזרה.
18:30 – אני מתקשר שוב לאייבורי ומבקש שיעבירו אותי למנהל, מעבירים אותי לארנון ושוב אני מוצא את עצמי מגולל את כל הסיפור מחדש ומוסיף את התלונה שלי כלפיי צליל שהבטיחה הבטחות שפועל אף אחד לא יישם אותם... תגובתו של ארנון הייתה שעכשיו כבר מאוחר ומחלקת הכספים לא עובדת (הם עובדים עד שעה 15:00) ואין מה לעשות, שאני אתקשר שוב למחרת עד שעה 15:00 , ביקשתי ממנו שהוא ישאיר הודעה במערכת ויחזרו אליי ממחלקת כספים כי לי אין זמן להמתין כל פעם מחדש באמצע יום עבודה שלי בגללם. ארנון מבטיח לי שלא רק שמחר יטפלו בבעיה אלא גם יתקשרו אליי וידברו איתי.
כנראה שבאייבורי הם חזקים בהבטחות כי אף אחד לא חזר אליי, ואני נתתי להם אפילו יותר מיום נתתי להם יומיים לחזור אליי ועדיין אין תגובה.
29.01.08 שעה 18:30 – שוב אני מתקשר אחריי שנתתי להם יומיים מלאים, שוב מבקש מנהל ולמזלי מי אם לא ארנון עונה לי, אני כבר עובר לטון קצת יותר תקיף אחרי כל החוצפה והדרך שבה התנהגו איתי ושוב ארנון מנסה להתנער ואומר לי שאני צריך את מחלקת כספים, אמרתי לו שאף אחד לא חזר אליי ואני לא מוכן לחכות שוב שמישהו יחזור אליי ואני רוצה לטפל בבעיה עכשיו. אחרי ויכוח עיקש הוא מסכים לבדוק איתי את הנושא, מפה לשם הוא רואה באמת שיש לי זיכוי על סך 385 ₪, אבל זיכוי בחנות !! וואי וואי זה כבר היה שיא החוצפה, אמרתי לו שאני לא מעוניין בזיכוי בחנות אלא זיכוי בכיס שלי ולא בכיס שלהם !ושוב בא ארנון ומבטיח לי שהוא מטפל בזה באופן אישי והוא ידאג שאני אקבל את הזיכוי לחשבון אבל זה ייקח עד 14 יום להתעדכן אז אולי אני לא אראה את זה בחיוב של החודש אמרתי לו שאם מישהו באמת היה מטפל בזה בזמן זה כבר היה יכול להופיע בחשבון של החודש, הוא אמר שאין מה לעשות ועכשיו יהיה בסדר.
עברו כמה ימים והתחלף החודש וכמובן זה לא הופיע בחיוב החודשי.
הגיע חודש מרץ ועדיין אין זכר לזיכוי.
עכשיו כבר אפריל וגם אין שוב זיכוי לחשבון....
ואני עוד מחכה....
מעניין כמה זמן ייקח עד שאני אקבל את הכסף שמגיע לי בחזרה...
כנראה שבאייבורי הכל צריך ללכת בכוח וחבל שככה הדברים מתנהלים בחברה כזו גדולה...
מה שבטוח זה שאני לא מתכוון לשתוק ולהלחם בהם עד הסוף עד אשר אני אקבל את כל מה שמגיע לי על בזבוז הזמן, עוגמת הנפש, הפסד כספי גם על החוב שהם חייבים לי וגם על כל הנסיעות שנאלצתי לעשות במוניות אליהם כל פעם מחדש מכיוון שאין לי אוטו....
ואני ממש לא לבד בעסק הזה, אני מכיר עוד עשרות אנשים שנפגעו כבר מהתנהלות המזלזלת והפוגעת של אייבורי בלקוחות שלה.

תודה רבה
ברוך גריזמן.
0549989695
עלבון, כספי, סוג הנזק :
החזרת הכסף שחייבים לי עם ריבית על כל התקופה פלוס פיצוי כספי על כל הטרטור, בזבוז הזמן החוצפה והעצבים המיותרים !! פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה