פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 26/3/08 נרכש מחשב בחברת אייבורי, המחשב נרכש לאחר סקר מחירים, אך כנראה שמחיר זה לא תמיד מה שחשוב !!!
לאחר רכישת המחשב, התקבל המחשב במארז שחור ולא כפי שהוזמן, זאת ועוד כי הותקן באופן עצמי (ע"י טכנאי מחשבים מוסמך), מערכת הפעלה, תוכנת עוקץ משכורות ותוכנת חשבשבת הנה"ח, בעת ההתקנה התגלתה תקלה בכרטיס הקול, הגענו לסדר את התקלה במעבדה בחברת אייבורי, וזאת לאחר שטכנאי המחשבים מטעמנו, ניסה לסדר זו מול השירות הטכני בטלפון אשר לא צלח, לאחר הטיפול במחשב נמסר לנו כי הבעיה אינה בכרטיס הקול אלא במערכת ההפעלה שהותקנה במחשב, עוד בעת שאנו מבקשים לסדר את כרטיס הקול נדהמנו לגלות תקלה נוספת, כי יציאת u.s.b קדמית גורמת לקצר, ושוב הגענו למעבדה, לאחר שסידרו את התקלה הזאת ובטרם מצאו פתרון לתקלת כרטיס הקול, שוב נתקלנו בבעיה נוספת כי, לא הותקן במחשב אל אף שנרכש, כונן לדסקטים בנוסף לכונן תקליטורים, אך חברת אייבורי מלבד לדרוש 30 ש"ח בגין ההתקנה לא ידעה לגשת ללקוח בהתנצלות, זאת ועוד כי במשך כחודש ימים ועד היום טרם תוקנה תקלת כרטיס הקול,לטענתם הבעיה הינה במערכת ההפעלה, כיום המחשב פורמט, הורדו ממנו כל התוכנות , (מערכת ההפעלה , עוקץ וחשבשבת) כדי להוכיח את התקלה במחשב ולא במערכת ההפעלה, למותר לציין כי בעת אחד התיקונים, נפגם ברשלנות הטכנאים, פלג החשבשבת שעלותו 75 $, ומסע טירטורי הלקוח טרם הסתיים, בעת מסע הדרישה לתיקון המחשב, התבקש הגעת טכנאי מחברת אייבורי, אשר עלות ביקורו הינה 300 ש"ח, הגיע טכנאי לא הצליח לפתור את התקלה, אולם חברת אייבורי בחוצפתה דרשה תשלום עבור ביקור הטכנאי למרות שהתקלה לא טופלה, פה הגיע הקץ וסירבנו לשלם את עלות ביקור הטכנאי שכן לא טופלה התקלה, במעמד זה שוחחנו עם בחור אשר טען כי הינו ס. מנהל ולאחר מכן התברר שאינו אלא טכנאי שירות, אשר טען כי אם לא נשלם תוסר האחריות (שאלה קשה עולה ממצב דברים זה- הכיצד תוסר האחריות אשר תשלום בגינה שולם בעת רכישת המחשב), לאחר דין ודברים התקבלה החלטה כי הדרישה לתשלום בגין ביקור הטכנאי בוטלה, עד ליום זה לא טופלה התקלה - הצענו מספר רב של פעמים כי, כדאי לחברת אייבורי להחליף את המחשב למחשב אחר ובכך למנוע את הטרטור ואת התקלות העולות מדי פעם אחר פעם במחשב אולם חברת אייבורי נמנעה מלעשות כן, כעת אנו נמצאים לפני הגשת דו"חות למס הכנסה של לקוחותינו ואין בידינו את היכולת בשל המחשב הלא תקין ומתי יסתיים הטיפול בתקלות איננו יודעים יפה תעשה חברת אייבורי באם תיצור עמנו קשר ותחליף את המחשב המקולקל לאחר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מחשב שנרכש לפני כחודש ימים למחשב אחר פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה