פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איבורי בפ"ת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

התקשרתי אתמול למוקד התמיכה שלכם בכדי שיעזרו לי עם בעיה בצורב.
הנציג ניסה לעזור לי, ואמר לי שאם זה לא נפתר לגשת למעבדת המחשבים.
נסעתי היום בבוקר לפ"ת, משם קניתי את המחשב, הגעתי למעבדה ב 8:55.
הייתי הראשון בתור, הטכנאי שקיבל אותי, אמר לי שהם יחליפו את הצורב, וזה יקח מספר דקות
אחרי נכנס אדם שאמר שהמחשב לא נדלק לו. הטכנאי החליף לו את הספק ב 5 דקות ושיחרר אותו.
ועוד אדם נכנס, וככה עבר 35 דקות ואף אחד לא התחיל אפילו לטפל במחשב שלי. ששאלתי למה
ענה לי טכנאי בשם סלבה , בצורה בוטה:" אנחנו לא משחקים, אתה רוצה אנחנו ניקח את המחשב ונחזיר לך אותו עוד כמה ימים"
שוב המתנתי עוד 10 דקות ואז הוציאו את המחשב החוצה, אמרו לי הנה החלפנו לך, את הצורב אבל אתה לא יכול לקחת את המחשב.
שאלתי למה, אמרו לי אנחנו מחכים לאישור על המספר הסריאלי מהמוקד, חיכיתי עוד 10 דקות ושוב שאלתי מה קורה.
הרי הצורב החדש כבר במחשב, אמרו לי אל תיגע במחשב, ביקשתי שיסבירו לי למה מחכים, אז הם שוב איימו שיקחו לי את המחשב
לכמה ימים ויוציאו לי את הצורב מהמחשב.
כשביקשתי לראות את המנהל אמרו לי יש שם מישהו בשם שי, תבקש אותו, איך שסובבתי את הגב אמרו לי טוב בעצם הנה תיקח את המחשב.

אני מבקש את ההתייחסות שלכם לדרך ההתנהלות הזו, שבו טכנאים מחליטים ללמד אותי לקח להעניש אותי ולאיים עלי בגלל ששאלתי למה
המחשב שלי לא מטופל.

בכבוד רב,
פרץ אייל
פלא: 0528-928571

עלבון סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה