קניית מחשב באייבורי - טעות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף ת"א, חרוץ 10 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מחשב באייבורי סניף תל-אביב.
המחשב התגלה כמוצר פגום , אשר קופא ללא כל סיבה ובאופן אקראי. כאשר הוא נתקע הדרך היחידה לשחרר אותו היא על ידי לחיצה על כפתור ה – restart .
המחשב הובא אליהם , ואחרי יומיים חזרו אלי בטענה שבדקו, אין בעיות ולכן הוא תקין.
הגעתי אליהם שוב ושם שחזרנו את הבעיה עם טכנאי המעבדה. במעבדה הוחלפו כל חלקי המחשב (למעט הלוח המרכזי והמעבד). על פניו נראה שהבעיה נפתרה, אך היא לא.
התקשרתי לשירות והם ביקשו ממני לבוא שוב ולשחזר את הבעיה, בכדי שיוכלו לאפיין אותה .
אמרתי להם שאני לא מוכן לבוא בכדי לשחזר את התקלה , המחשב פגום וצריך להיות מוחלף , רק אם יתחייבו להחליף אותו אגיע.
אני לא מוכן להתרוצץ הלוך ושוב מביתי למעבדה ולהפסיד שעות עבודה בכדי שאייבורי יתמקחו איתי לגבי תקינותו של המוצר.
שירות אינו מילים יפות, שירות משמעו מוצר עובד כראוי.
זה לא תפקידי כלקוח לבצע את שחזור התקלות, המוצר פגום וצריך להיות מוחלף.
|
בזבוז זמן ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני דורש את כספי בחזרה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|