פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת וסיפוק מידע לא נכון על כונן 750 G נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.5.08 רכשתי בחנות המחשבים כונן חיצוני, על האריזה של המוצר רשום שהכונן הוא 750G גם בשיחה בזמן הקניה נאמר עי נציג של החברה שהכונן הוא 750G .
המוצר ניקנה מיתוך אמון מלא עם המון חיוכים ויחס חם ונעים על זה אין תלונות בכלל . כאשר התקנתי את הכונן גיליתי שבמקום 750G מצויין שייש רק 698G .
בשיחה עם נציג השרות שאת שמו אני לא זוכר אבל הוא היה מאוד לא סימפטי ותקיף ויחד עם זות הסביר שהם נותנים את הנתונים של היצרן ובמערכת הפעלה של חלונות הנתונים שונים וזה לא 750G כמו שרשום אילה כמות אחרת, ואים אני יתקין את הכונן עם מערכת הפעלה אחרת אני יקבל נתונים אחרים .
חבל מאוד שחברת איבורי שעושה רושם כ"כ טוב "שוכחת" לציין ש " נפח הכונן עלול להישתנות במערכות הפעלה שונות " וזה למרות שאני בטוח שהם מודעים לכך ש 90% ממערכות ההפעלה בשוק הם חלונות, ושבמערכת הפעלה חלונות הכונן של 750G שהם מוכרים מכיל בעצם רק 698G .
אן לזה שום שם אחר חוץ מאשר סילוף מידע על סמך בורות הציבור ומניעת מידע רלוונטי שיכול למנוע עוגמת נפש לאחר רכישת המוצר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות על מידע מוטעה או פיצוי הולם פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה