פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טונר פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שז"ר 21 באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משנה רכשתי מדפסת לייזר OKI מדגם 4100 מסניף הדרום של חברת אייבורי.
לאחר שהבנתי שהטונר הישן והמקורי שהגיע עם המדפסת עומד לקראת סיום ניגשתי לסניף אייבורי דרום ורכשתי טונר חדש בעלות של 300 ש"ח.
מכוון שניתן עדיין היה להדפיס עם הטונר הישן המשכתי להשתמש בו עד לסיומו המלא של הדיו.
כחודש וחצי לאחר הקנייה פתחתי את השקית של הטונר החדש והסרתי את הדבק העוטף את פתח הטונר והרכבתי אותו כפי שמופיע בספר המכשיר.
להפתעתי המדפסת המשיכה להתריע על בעיית טונר. הוצאתי את הטונר החדש ופתחתי את פתח המילוי באמצעות ידית המאפשרת זאת.
נדהמתי לגלות שהטונר ריק לחלוטין. אספתי את המדבקה, השקית ,האריזה והטונר וניגשתי לסניף של חברת אייבורי ושוחחתי עם מנהל הסניף טל רותם
וזה אמר שעליי לפנות לשירות לקוחות ואין בסמכותו להחליף מכוון שמדובר בציוד מתכלה.
אני מבין שמדובר בציוד מתכלה אבל אני לא מבין איזה תהליך יכול לגרום לדיו להיעלם מהמחסנית.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה