פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מאוד! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.6.08 התקשרתי לסניף רעננה על מנת להזמין מדפסת.
השיחה הגיעה למוקד וענתה לי מוקדנית שאמרה שיחזרו אליי מהסניף.
לאחר כמספר שעות התקשר אליי בחור בשם אנטון ואמר שהוא מהמוקד אז הוא לא יכול לבצע איתי את ההזמנה ושתוך כרבע שעה יחזור אליי סוכן מכירות מהסניף ויבצע איתי את ההזמנה.
עד יום ראשון בשעה 17:30 בערב לא חזר אליי אף אחד, אז התקשרתי שוב.
שוב ענתה מוקדנית, שאלתי למה לא חזרו אליי והיא אמרה שתבקש שיחזרו אליי בהקדם.
בשעה 19:00 התקשר אותו אנטון והחזיק אותי כמה דקות על הקו ולאחר מכן אמר שעוד 3 דקות חוזר אליי סוכן מכירות מהסניף, לדבריו: "הוא רק מסיים שיחה וחוזר אלייך".
כמובן שאף אחד לא חזר אליי אז למחרת בערב, יום ב' 30.6.08, התקשרתי שוב.
ענתה לי מוקדנית וכשסיפרתי לה את הסיפור, אמרה שזה לא בסדר שאנטון לא ביצע איתי את ההזמנה ושהיא מעבירה אותי אליו.
המוקדנית העבירה אותי אל אנטון והוא ביצע איתי את ההזמנה.
אנטון אמר שתוך יומיים מספקים את המדפסת עם שליח, ואפילו התווספו למחיר 25 ₪ דמי משלוח.
אנטון לקח ממני את הכתובת ושאל באיזה שעה נוח לי שיבואו, אז אמרתי בפירוש שלפני השעה 18:00 בערב אני לא נמצאת בבית ושאני מבקשת שיתאמו איתי הגעה לפני, ולא כמה דקות קודם.
אנטון אמר שיצלצלו אליי כמה שעות קודם ויתאמו הגעה לשעה 18:00, הדגשתי שוב שזה חשוב שיהיה לאחר השעה 18:00 והוא אמר שאין בעיה ואל תדאגי.
יומיים לאחר מכן, ביום רביעי, היום בו הובטח לט כי אקבל את המדפסת לאחר השעה 18:00, מתקשר אליי השליח מחברת שליחויות UPS בשעה 10:30 בבוקר ואומר כי הוא היה אצלי בבית ולא היה אף אחד. אמרתי לו שביקשתי לתאם איתי הגעה לשעה 18:00 והוא אמר שזה מה שכתבו לו ושהוא יציין את זה על גבי המשלוח והשליח שעושה את הקו של הערב יביא לי את המשלוח.
כשראיתי בערב שהמשלוח לא מגיע, התקשרתי לאייבורי ושאלתי מדוע לא קיבלתי את המשלוח כמו שהובטח לי, התשובה שקיבלתי מהמוקדנית: "זה לא קשור אלינו, זו חברת שליחויות, אני אתן לך את הטלפון שלהם ותתאמי איתם." התעקשתי שאני לא צריכה להתקשר אליהם כי הזמנתי את המשלוח מאייבורי והם אלו שצריכים לתת את השירות עד הסוף ולא לזרוק את האחריות על חברת השליחויות.
ביקשתי לדבר עם האחראי והיא העבירה אליי את ניר אלימלך, ראש צוות בשירות לקוחות, שכל הזמן היה עסוק בטון הדיבור שלי ולא בבעיה עצמה. במשך כל השיחה איתו, אפילו לא אמר פעם אחת שהוא מצטער ושזו טעות שלהם אלא רק ניסה להדגיש כמה שזו הבעיה שלי. לאחר ויכוח ממושך, בו ניר טען כי לאחר שמנסים להפיץ את המשלוח פעם אחת, לא ניתן לספק אותו שוב באותו היום, אלא רק למחרת, למרות שזוהי הטעות שלהם, הסכמתי לקבל את המדפסת למחרת. בנוסף, דרשתי פיצוי על כך שאני לא מקבלת את המשלוח במועד שהבטיחו לי וניר הסכים לפצות אותי בדיסק און קי 1GB, אך התעקש בתוקף שלא יוכל לשלוח אליי אותו, אלא אצטרך לבוא לסניף על מנת לקחת אותו. זה לא היה מקובל עליי אבל בלית ברירה הסכמתי. לאחר כחצי שעה התקשר אליי ניר ואמר שחברת השליחויות לא עובדת אחרי השעה 17:00, (מה שאנטון כנראה שכח לציין) אז שאגיד לו שעה אחרת שנוחה לי כדי שיביאו לי את המדפסת. ביררתי עם בני משפחתי ואחי הסכים "לקפוץ" לבית בזמן ההפסקה שלו מהעבודה, אז ביקשתי שיגיעו בין השעה 13:00 ל- 13:30. ניר אמר שדיבר עם ההפצה ושאין שום בעיה ושהוא ביקש מהם שידייקו. למחרת בשעה 12:15 מתקשר אליי השליח ואומר שהוא אצלי בבית ושאין אף אחד.
אמרתי לו שסיכמו איתי בשעה 13:00 והוא אמר שהוא לא יכול בשעה 13:00. התקשרתי לאחי ושאלתי אם יוכל להיות יותר מוקדם והוא אמר שתוך רבע שעה הוא מגיע הביתה והשליח אמר שהוא לא יכול לחכות ושאם יוכל הוא יחזור. התקשרתי לאייבורי וביקשתי לדבר עם ניר אלימלך. נתנו לי להמתין רבע שעה על הקו ואז אמרו לי שניר עסוק מידיי ושיפתחו לי קריאה ותוך כמה שעות ניר יחזור אליי. הסברתי לה את הדחיפות וזה לא שכנע אותה, אז העבירה לי בחור בשם ארנון, שאיתו השיחה נמשכה כ- 20 דקות בעת שהייתי בזמן עבודה. ארנון היה נחמד אבל אדיש. אמר שלא מתועד שסוכם איתי על השעה 13:00 ושהוא יעלה את חברת השליחויות על הקו ונראה מה אפשר לעשות. הוא העלה מישהי מחברת UPS והיא אמרה לי שהם אף פעם לא מתחייבים לשעה ושבגלל שהשליח כבר היה אצלי היום, אז הוא לא יוכל לחזור שוב. בכעס רב הדגשתי שזו הפעם השנייה שעושים איתי את אותה הפשלה.שאלתי את הבחורה מחברת השליחויות מדוע אף אחד לא צלצל אליי לתאם הגעה, אז היא אמרה שאף פעם לא מתאמים הגעה, רק חבל שאייבורי כן מתחייבים לשעה וכן מבטיחים ללקוחות שלהם דברים שהם עצמם לא יכולים לקיים. לא הסכמתי לחכות עוד יום ודרשתי לקבל את המשלוח. הבחורה מחברת השליחויות אמרה שהיא תנסה לדבר עם השליח ולשאול אותו אם יוכל להגיע בין 13:00 ל- 13:30 ושהיא תחזור אליי. היא לא חזרה, אבל השליח הגיע פתאום בשעה 13:45, ובמקרה אחי עדיין היה בבית.
במשך שבוע שלם מהטלפון הראשון ועד שקיבלתי את המדפסת, בזבזתי זמן יקר ושיחות טלפון מיותרות לאייבורי. את כרטיס האשראי שלי ידעו לחייב בעבור המדפסת ודמי המשלוח, כבר באותו רגע ההזמנה.
אני דורשת פיצוי הולם על כל מה שאירע בשבוע הזה, וחבל שאייבורי הפסידו לקוחה שכבר קנתה מהם בעבר בסכומים לא מבוטלים.
בזבוז זמן, כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם בגין בזבוז הזמן היקר, שיחות הטלפון הרבות ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה