פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד תקול < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שמעון ואבטליה 2 כתובת:
סגולה פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/7/08 נרכש מחשב נייד מדגם PR600-2, בסניף סגולה
המחשב סופק לאחר כיומיים למרות שהבוטח לאחר יום, נציג המכירות בשם משה אברהם אף הבטיח לכלול מערכת הפעלה והתנער בהבטחתו, אך זה לא המקרה.
המחשב סופק כשהוא תקול ולא חף מבעיות באותו היום!
טכנאי המעבדה אף נוכח לזאת במו עינייו, משטח ומקלדת העכבר נוטים להלחץ מעצמם וכונן הדיוידי אף משמיע רעשים צורמים בקריאת סוגי מדיות.

המחשב הושאר במשך כ-4 שעות בסניף והותקנה מערכת הפעלה חלופית לנסיון
וגם שם נוכחתי לבעיות, לאחר מכן הותקנה מערכת הפעלה מקורית ברשיון מטעמי.
וגם שם הבעיות חזרו ונישנו,

שוחחתי עם מנהל הסניף בשם שי, שירות הלקוחות עם מספר ניציגים, ואף עובדים מחברתי שוחח עם מנהל שירות הלקוחות הארצי העונה לשם קובי ברונשטיין,

הנ"ל סירב לזכות אותי או לבטל את העסקה גם כשמחשב פגום וסופק על יד חברתו פגום מלכתחילה, ואף אמר במילים אלה "תתבעו אותי, לא תקבלו את כספכם, נעשה במחשב שימוש".

יש לציין שנגרמו לי הפסדים כלכליים, עוגמת נפש, הפסד ימי עבודה, הוצאות, טירחה וביזבוז זמן מיותר עקב כך, החברה מסרבת להשיב את כספי ע"פ חוק הגנת הצרכן ולאחר עיון בתקנון שלה.

אנסה להגיע עימם להסדר בטרם אפנה לערכאות משפטיות, אשר יגרמו טירחות מיותרות לשני הצדדים.
עלבון, עוגמת נפש , סוג הנזק :
השבת מלוא סכום כספי לאלתר וללא דיחוי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה