פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נזק כספי ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח החרוץ תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התיאור קצת ארוך אבל יש מה ללמוד ממנו על הצםי לקונה התמים:

ביום 1/6/08 קניתי באייבורי (לבני) מצלמת רשת מסוג CHICONY שהמוכר המליץ עליה בתור מצלמה טובה ולא יקרה, כפי שהופיעה בפרסומות שלהם. המצלמה עבדה חודש ואז חדלה לעבוד (אין תמונה יש צליל). שוחחתי עם המוקד שלהם, ונאמר לי שאין אפשרות לתת פתרון בטלפון, ולכן עלי לחזור למקום הרכישה. חזרתי .

הטכנאי בדק את המצלמה ונתן לי מצלמה זהה במקומה, תוך הבטחה שהיא בסדר גמור (למרות שלכל המאוחר כבר במרץ 2008 היו לגבי המצלמה תלונות רבות, וכנראה לכן גם, אין יותר פרסומת למותג זה אצלם!)

המצלמה עבדה בדיוק חודש ושוב הפסיקה לעבוד (אין צליל יש תמונה). חזרתי למעבדה. הטכנאי (העובדים שלהם אינם נושאים תג זיהוי, וכששואלים מי מהם לשמו עונה "זרובבל" או שם דמיוני אחר, ושמח עם עצמו על חוש ההומור המופגן שלו!) נאלץ לשוחח ארוכות עם מי שהוא, כדי להבין מה לעשות, בדק והחליף את המצלמה. ברור לי עתה, שללא כל הכרות עם הנושא. לאחר ניסיון התקנה התברר כי המצלמה (חסרת שם) שקיבלתי לא מתאימה למחשב נייד מסוג IBM משום שיש לה מפתח התקנה setter מוגבל, וצר מידי.

התלוננתי במרכז השרות שלהם. דיברתי עם הילה שהפנתה אותי לתמיר בן חיים. חזרתי לחנות בפעם הרביעית! לאחר המתנה של שעה בחנות התברר כי הנ"ל יושב לפני (עוד עובד לא מזוהה שלהם טען, שתמיר איננו, ואין לי מה לדבר עימו, כי הוא לא יטפל בזה. ושאין לי מה להמתין לו. שסגן מנהל המעבדה הוא האיש הנכון, ושאפנה אליו והוא - הפקיד הבלתי מזוהה - כבר עובר דרך הדלת, לסדר לי כניסה ללא תור. ונעלם!). גם לאחר מכן כשראיתי אותו שוב (אחרי שבמעבדה הודיעו לי שאין לי מה לחפש שם) טען שתמיר איננו. אבל תמיר היה, וגם קיבל את פנייתי משרות הלקוחות (אחרי שהמתנתי שם 10 דקות עם פלאפון פתוח). לא שזה עזר: למרות שביקשתי מצלמה שלא תטריח אותי לחזור שוב בפעם חמישית! והודעתי (גם לו כמו גם להילה) שאני מצפה לפיצוי על בזבוז הזמן והטרחה שגרמו לי, במקום פיצוי שוב התחכמו איתי, וקיבלתי מצלמה זרה ומוזרה, שלא מתקשרת כלל עם המחשב שלי (שמורה אצלי לבדיקה, כהוכחה).

מכתב בנוסח זה נשלח גם לחברה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה