פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות ומתן שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שמעיה ואבטליון 2 סגולה כתובת:
סניף פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח קבוע של אייבורי ובד"כ מרוצה מהשירות ומחיר המוצרים. בשנים האחרונות רכשתי באייבורי שלושה מחשבים שולחניים, מחשב נייד וחומרה רבה.
בתאריך ה22/8/08 נכנסתי לסניף בפתח תקוה וביקשתי לרכוש שני מוצרים- זיכרון RAM 1 ג'יגה וכונן דיסק קשיח פנימי. ביקשתי מנציג המכירות שימליץ על כונן דיסק קשיח, בעוד שחיבור הדיסק הקשיח יהיה מסוג SATA ולא IDE. הקשבתי להמלצתו ורכשתי דיסק קשיח מסוג WD 160GB בנוסף לזיכרון ה-RAM 1 ג'יגה.
כשהגעתי לביתי ולאחר שפתחתי את שקית כונן הדיסק הקשיח, גיליתי שסוג החיבור הוא IDE ולא SATA, למרות בקשתי. גם בחשבונית הקנייה לא מופיע איזכור לסוג החיבור.
בתאריך ה-24/8/08 חזרתי לסניף וביקשתי להחליף את כונן הדיסק הקשיח לסוג שביקשתי לפני יומיים- עת הרכישה. הועברתי ממחלקת המעבדה (בה ביצעתי את הרכישה) למחלקת המכירות ("רק הם יכולים לאשר זיכוי"). הסברתי את הבעיה לנציג המכירות ושאלתי גם על אפשרות שידרוג הדיסק הקשיח לנפח גדול יותר- בתוספת תשלום כמובן. לבסוף הופניתי למנהל הסניף ושוב הסברתי את הבעיה. תגובתו הייתה שמאחר שהשקית נפתחה, אין אפשרות להחליף את המוצר. הוא הסביר שאין לו מה לעשות עם מוצר מוחזר שנפתח ושאל אם יש לי רעיון מה יוכל לעשות עם מוצר זה.
בשורה התחתונה, אני שואל האם אני אשם בכך שסופק לי מוצר אחר מזה שדרשתי ועליי לשאת בתוצאות, כי פתחתי את האריזה?
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר כהתחלה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה