פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חרוץ 10 (ליד היכל נוקיה) כתובת:
סניף ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך- 07/09/2008 רכשתי מחשב עבור לקוח שפנה אלי באייבורי סניף ת"א. לכאורה נראה היה הדבר כי היחס והשירות התנהל כפי שזכרתי אותו בעבר מה שהתברר בהמשך כטעות. את שמו של איש המכירות העדפתי שלא לציין ע"מ שלא משום שאין אני רואה לנכון לעשות זאת בשלב זה.
מזה כ - 5 שנים אני מוגדר כלקוח וותיק בחברה ובשל היחס והשירות הטוב כפי שזכרתי בעבר פעלתי להוביל לקוחות נוספים לחברה למעלה מ - 10 חברים/מכרים הופנו על ידי /דרכי לרכוש מחשב באייבורי אם בהמלצתי בלבד ואם בהתערבותי והכוונתי למרות שמדי פעם שמעתי תלונות מהם על השירות לא ייחסתי לכך חשיבות וראיתי במקרים אלו מקריות בלבד.
כפי שציינתי הגעתי לסניף למטרת קניית מחשב והפנתי לאיש המכירות את בקשתי לקצר את זמן הכנתו של המחשב ליום רביעי בשל קשיי משיכה שלי(מילואים) ולחץ הלקוח. מאיש המכירות הובהר לי כי הנושא בעייתי אך הובטח לי כי המחשב יהיה מוכן ביום ה', ה - 11/09.
בתאריך 11/09 לאחר שראיתי כי הנושא מתמהמה פניתי לשירות לקוחות שם הובהר לי כי המחשב בכלל תוכנן למסירה ביום א' ביקשתי להפנותי לאיש המכירות שהעלה את ההצעה למשוך את המחשב ביום שישי ממרכז ההרכבה בפתח תקווה ביקשתי שהנושא יתואם והוא הבטיח להעביר לי תשובה עד 19:00 למועד המשיכה לאחר כ - 4 שעות שחששתי כי הנ"ל ישכח התקשרתי שוב והובטח לי שעד 19:00 אני יעודכן, כמובן שהתשובה לא הגיע כל אותו היום. למחרת פניתי למוקד השירות וביקשתי למסור הודעה לאיש המכירות לחזור אלי אך ללא הועיל כשעה לאחר מכן פניתי שוב מכיוון שהבטחתי להעביר את המחשב עוד באותו היום לבית הלקוח שמתגוררבצפון וביקשתי לדבר עם מנהלת השירות שהופתעה על כך שאיש המכירות לא חזר אלי והבטיחה שתעדכן אותו, מיותר לציין כי מאמצי לקבל תשובה העלו חרס נאלצתי להתנצל בפני הלקוח כי המחשב לא יסופק גם ביום שישי
הקונה בתגובה והעלה בפני את חששותיו לגבי השירות (עכשיו שקניתי את המחשב יש בעיות מה יקרה שהמחשב התקלקל) טענתי כי מדובר באי הבנה ומדובר בחברה וותיקה ואמינה
יום א' לאחר קבלת הSMS על ההזמנה המוכנה פניתי למוקד השירות בדרישה לדבר עם איש המכירות אך ללא הועיל למעלה מ 8 שיחות נעשו למוקד ביקשתי לדבר אם נציגות בכירה יותר הבטיחו שישובו וכלום לא הועיל למעט שיחת טלפון אחת שלא יכלתי לענות אליה(כנראה שאסור היה לי לעזוב את הסלולרי).
חמור מכך הועברו מהסניף למוקד דיווחים כוזבים על כך שהתקשרו אלי 3 פעמים למזלי הנושא תועד, נכון להיום איש המכירות לא השמיע קול ולא נוצר עימי קשר מעבר לחוצפה לעוגמת נפש לפגיעה בי ובלקוח. נכון ל 15/09/2008, אני במילואים עם הכסף של הלקוח,שיחת התנצלות שעדיין לא הגיעה ,המחשב ששוכב בחנות, ולקוח....נו אז עוד לקוח שלא מרוצה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בעדיפות ביטול ההזמנה/ פיצוי הולם פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה