פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עיסקה שלא נענתה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 6 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-4/9/08 הזמנתי מחשב נייד מחברת אייבורי אותו קיבלתי בתאריך 7/9/08. ביום קבלת המחשב נענתה בקשתי לבדיקת תקינות המוצר וקבלת הסבר על תיפעולו בשלילה.למחרת כאשר נוכחתי לדעת שהמחשב לא עובד כמו שצריך צילצלתי לחברת אייבורי שיעזרו לי לפתור את התקלה אך הם טענו שאינם אחראים למחשב אלא חברת dell . וכאשר צילצלתי לחברת dell הם טענו שאחריותם על החומרה בלבד ולא על התוכנה וכנראה שהבעייה בתוכנת ההפעלה . כאשר נסעתי עם המחשב למעבדה של אייבורי הם סירבו לגעת במחשב ולא התייחסו אליי כלל. על כן נסעתי אליהם למחרת שוב בבקשה לבטל את העיסקה ולקבל את כספי חזרה אך הם סירבו לכך ואף סירבו לתת לי אישור בכתב שרציתי לבטל את העיסקה . כעת המחשב נמצא אצלם בסניף ואני אובדת עצות מה לעשות היות והם אינם מוכנים להשיב לי את כספי חזרה.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
ביטול העיסקה שנעשתה וקבלת הכסף חזרה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה