פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר פגום ואי החלפה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחותי הסטודנטית רכשה בתאריך 20.9 מחשב נייד באייבורי בתל אביב. הומלץ לה במקום על לפטופ של חברת MSI בעל מפרט שאפשר להתגאות בו ובמחיר זול שהיא יכולה להרשות לעצמה.
נאמר לה שהאספקה תהיה למחרת בבוקר אך לא היה כך והיא קיבלו אותו יומיים לאחר מכן.
הגיעה הביתה ופתחה את הקופסה, הדליקה את המחשב, פתחה את כונן ה CDROM והכונן לא נסגר כראוי ורק לאחר כמה ניסיונות שנעשו בעדינות רבה הכונן נסגר.
לאחר מכן את פתחה את מכסה PCMIA וגם הוא לא נסגר כראוי.
המחשב הוחזר לאריזתו המקורית ונלקח בתאריך 24.9 למעבדת השרות באשדוד ושם נאמר לנו שאכן זוהי בעיה שלא צריכה להיות ושהחברה שולחת את המחשב למרכז ניידים ששם יבדו מומחים את סיבת התקלה ובמידה ויקבעו כי הנזק לא נעשה פיזית הם יתקנו את החלקים.
אמרנו שאנו רוצים מחשב חדש מאותו הדגם כי זה מדכא לתקן את המחשב החדש שלא נעשה בו כלל שימוש אך הבחור הנחמד בסניף אמר לנו שמאוד יכול להיות שבקופסה החדשה לא יהיה מחשב מושלם כי יכול להיות שהפס ייצור דפוק. ובכל מקרה אנו צריכים לפנות למחלקת שירות ארצית עם הבקשה הזו.
מיד התקשרנו ודיברנו עם בחור בשם יוני וביקשנו מחשב מדגם אחר אך הבחור אמר לנו בקצרה כי צריך לחכות לקביעת המעבדה ורק אח"כ ניתן יהיה לבקש מחשב וגם כאן אל תתפסו אותי במילה.
לא הסתפקנו בכך וחייגנו שוב למוקד וענה לנו בחור בשם טל. ביקשנו להחליף לדגם אחר ואם זה כרוך בתשלום נוסף אז אנו מוכנים או לבטל את העסקה. טל דיבר בצורה מאוד מתנשאת ופלצנית והתייחס אלינו כאל טיפשים. הוא אמר כמה פעמים חוזרות ללא אפשרות לענות לו כי אין אפשרות להחליף אפילו לאותו דגם כי פתחנו את הקופסה ואייבורי יתקנו את המחשב וכפיצוי הם ישלחנו אותו הביתה.
איך אפשר לגלות תקלה ללא פתיחת הקופסה??
היום המחשב עדיין במעבדה עד תחילת שבוע הבא ואנו לא מרוצים.
אז נכון שאייבורי מכרו לנו מחשב אחד פגום ומתייחסים בזלזול לבקשתנו ולא מתייחסים לחוק הקובע זיכוי כספי תוך 14 יום, אך אייבורי הפסידו לקוחות לטווח ארוך.
חברה שמתגאה ברמת הישרות שלה לא צריכה להתנהג בזלזול לכספם ולזמנם של הלקוחות ואם יש מישהו בחברה הזו שהלקוחות חשובים לו אז שייקח את הטיפול לידיים.
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן, בזבוז כסף, מרמה, זלזול סוג הנזק :
החלפה לדגם אחר כרצוננו או זיכוי כספי מלא. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה