פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות שלא מכסה כלום ואטימות - צורב שלא עובד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול ,ירושלים כתובת:
גבעת שאול, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי צורב מאייבורי בגבעת שאול בירושלים כמובן שהמחיר היה הכי זול אבל שירות גרוע(כל שניה הפקיד מנסה לדחוף לך משהו אחר שתקנה) , קניתי צורב עם שנתיים אחריות כעבור חודש מהקנייה היו כמה צריבות שהפסיקו באמצע אבל לא ידעתי שזה מהצורב כי לפעמים יש שגיאות תוכנה ,אחרי חודשיים מיום הקניה הוא הפסיק לעבוד רק פה ושם הוא חזר ואחרי כמה דק' שוב הושבת , הלכתי לבדוק הרי יש אחריות ועוד שנתיים מה אומר לי שימי מהמעבדה , הוא אומר לי נזק הוא אומר יש בעיה בשנאי דפקתם אותו ככה הוא אומר ואין אחריות על זה ,אולי פעם בשבועים שלוש צרבתי הצורב יושב על שולחן ככה חודשיים והוא אומר לי מכה וכל נסיון לדבר איתו הוא לא מקשיב ואם הוא שם לב אליך הוא אומר שאין מה לעשות אבל זה לא סוף הגועל נפש שהבאנו לשימי הזה את הצורב הוא דיבר עם מישהו בטלפון ושומעים את השיחה הוא הסביר לו שהצורב לא עובד וההוא בטלפון אומר לו במילים האלה :"צריך להחליף את כל ה LG (הצורב) " אז זה ש"בדק" את הצורב אומר לו בטלפון "לא לא צריך את הכל , זה רק השנאי" הסתיימה השיחה הוא הביא את החיבור לחשמל חדש בא בודק והצורב לא עובד אז הוא אומר לאבא שלי שבא לחנות הוא אומר לו שזה בעיה בשנאי ואין אחריות ושלח אותו ככה וכל מה שאומרים לטכנאי הוא אומר שאין מה לעשות זה נזק ואין אחריות אפילו הוא לא פתח את הצורב לראות אולי בפנים משהו קרה ככה במקום בדק וקבע שאין אחריות , גועל נפש של שירות גועל נפש של מוצרים פעם טחרונה שאני קונה משמה ושכולם יידעו על זה אני יילך לכל מי שצריך כדי לקבל שירות טוב יותר , מקווה שתעזרו ויום טוב לכולם.
עלבון , וגם כספי!! סוג הנזק :
תיקון הצורב ואם אפשר קצת התייחסות אנושית ללקוחות !!!! פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה