פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות - מכרו לי חלק פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הלכתי לקנות לוח אם של ASUS דגם P5Q , המוכר אמר שיש לי בידיוק 1 אחרון במלאי , אז הוא הביא לי אותו הבאתי להם את המחשב שיחליפו לי .
יום למחרת הגעתי אליהם אמרו לי שהם החליפו לוח אבל לא בדקו אם המשחב עובד , אז המוכר אמר לי שם שהוא עכשיו יכניס אותו לבדיקה ועוד 5 דקות המשחב יצא אליי שאני יחכה 5 דקות , אמרתי למוכר אין בעיה אני מחכה . הוא הוציא לי את המחשב כעבור 10 דקות ! ואמר לי המשחב בסדר גמור ואני יכול לקחת אותו הביתה . לקחתי אותו הביתה חיברתי לו את נחוטים מסך עכבר וכל השאר לחצתי POWER , ולא עבד המחשב עלה ונכבה , כאילו הלוח שרוף / דפוק / פגום . לקחתי את המחשב יום למחרת סיפרתי להם מה הבעיה , והמוכר היה מאוד אבל מאוד חצוף , אמר לי שאני דפקתי אותו , ושאני הרסתי אותו , ובסוף אמרתי לו שיחליף לוח , זה גם לא עבר 14 ימים וגם לא 3 שנים על האחריות . הוא אמר שהוא יחליף לי עוד היום . השעה 6 וחצי בערב לא שלחו SMS לא התקשרו כלום . יום למחרת הגעתי שאלתי מה אם המחשב הוא אמר שהם החליפו לוח , הם באמת החליפו לוח , אבל מה , יש בו מלא בעיות כל הזמן נכבה לי המחשב פתאום נתקע , קורס , עושה ריסטים לבד , לא יודע מה לעשות .
בזבוז זמן + כספי סוג הנזק :
החלפת לוח אם לדגם אחר . פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה