פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב תקול נושא התלונה:
מור רן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב ברשת אייבורי ,הזמנתי ושילמתי ב2.10.08 קיבלתי ב12.10.08 ב20:00 (מס הזמנה J8723878) לכשהדלקתי את המחשב גיליתי שאינו נדלק, למחרת בבוקר, חיכיתי לפתיחת הסניף עם המחשב ונאמר לי כי אין זה באחריות אייבורי לתת לי את השירות אפילו לא 12 שעות למחרת הקבלה של המחשב וכי אם יש לי בעיה יש לפנות לשירות של לנובו ,ע"מ לקבל אישור על מחשב תקול ורק לאחר מכן לקבל מחשב חדש... עשיתי כמו שנאמר לי, הגיע שליח מחברת IBM ולאחר 3 ימים התקשרתי לבדוק מה קורה עם האישרו על מחשב תקול , הודיעו לי כי המחשב בתיקון ואקבל מחשב מתוקן ומחודש . לא נראה לי הגיוני רמה כזו נמוכה של שירות הוצאתי 3400 ש"ח על מחשב חדש! ואפילו לא הספקתי לראות אותו דלוק ואני מקבלת במקום מחשב מתוקן ומחודש על מה ולמה?! נראה לי שמן הראוי שהשירות המינימלי שאייבורי צריכים לקחת זה לתת לי מחשב תקין וחדש במקום במיוחד שקיבלתי את המחשב תקול!
אודה לעזרתכם בקבלת כספי בחזרה או קבלת מחשב חדש!! במקום המחשב המחודש שקיבלתי .
כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב לחדש ופיצוי הולם או ביטול עסקה וקבלת כספי בחזרה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה