פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לביטול עסקה והשבת כסף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 24 באוגוסט ביצעתי רכישה של זיכרון למחשב ישירות בסניף תל אביב (החרוץ 10).
את הרכישה ביצעתי ישירות בחנות והובטח לי שהמוצר תקין ותואם את המחשב שברשותי.
בתאריך 31.8.08 הגעתי לחנות עם המוצר שלא תאם את המחשב ולא היה תקין.
במעבדת המחשבים של החנות נאמר לי שאכן המוצר אינו תואם את המחשב שברשותי ושאין להם מוצר חלופי לספק לי.
המוצר הוחזר והובטח לי החזר התשלום הכספי , שבוצע באמצעות כרטיס אשראי.
באותו מעמד גם קיבלתי תעודת זיכוי על המוצר -
איש המכירות היה : שלומי בוארון מס' לקוח: 5438673.
בבדיקות חוזרות ונשנות אל מול חברת האשראי התברר לי כי הזיכוי לא בוצע וכי לא טיפלו בביטול העיסקה אל מול חברת האשראי.
פניתי מספר רב של פעמים לשרות הלקוחות של החנות ללא הועיל. בתאריך 14.9.08הגעתי אף למנהל החנות - תומר ואף קיבלתי את מספר טלפון הנייד שלו.
הנ"ל הבטיח לטפל בבעיה ולדאוג להחזר, אולם אף זה ללא הועיל. בשיחה האחרונה עמו אף נשלחתי לטפל בנושא לבדי אל מול חברת האשראי וזאת בידיעה ברורה [שלו] שאין לי דרך לבצע זאת שלא באמצעות החנות. אף נאמר לי בשיחה זו שאין הוא מתכוון להמשיך ולטפל בנושא וכי הוא עשה את כל שבידו .גם במחלקת הנ"ח של החנות נאמר ל שאכן רשום אצלם שלא הוחזר לי כספי והם יחזרו אלי- דבר שאני מחכה לו עד היום...
ממחלקת שרות לקוחות של החברה לא זכיתי למענה כלל וגם לא בכל הכתובות אליהם פניתי. הם פשוט התעלמו מפניותי.
+עוגמת נפש+ סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה