פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצידי איתי בסניף איבורי תל אביב ושירות לקוחות נושא התלונה:
סלק יהודה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני רוצה להתלונן על היחס מצידי הטלפנית של שירות לקוחות תהילה קרוב ל20 דקות נאלצתי לחכות ליד החנות של איברי בתל אביב היא לא טרחה להתצקשר אלי אחרי שהתקשרתי שוב טל מהשרות ענה לי וגם כהשיחה התנתקה הא לא טרך להתקשר בחזרה נמעס לי מהיחס הזה שלכם העתק ישלך לאמון נציבור ולזאף שלום ואתר תלונה גם איתי מנהל המעבדה בתל אביב זלזל בי
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ויחס אנושי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה