|
|
|
|
|
|
רכישת מחשנ נייד HP אינו תקין וניסיון לבטל עיסקה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
העצמאות-104 חיפה |
כתובת: |
סניף חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.10.08 הזמנתי בסניף אייבורי חיפה מחשב נייד של HP , המחשב המוזמן הגיע והתקבל על ב - 22.10.08 . לאחר שימוש של כמה דקות במחשב התברר כי המחשב מאתחל את עצמו ללא סיבה בכל כמה דקות ובאופן אקראי לחלוטין
(מחשב שרק יצא מהאריזה) לאחר פנייה לאייבורי בבקשה לביטול העסקה, הפנו אותי להתנהל מול חברת HP וזאת לאחר המתנה של 3 שעות בסניף! עקרונית אייבורי
לא מוכנה לבדוק את המחשב ולהודות בכך שהמחשב אינו תקין ואינם מוכנים לבטל את העסקה למרות שלא עברו שבועיים מתאריך הרכישה ומתאריך אספקת המחשב
ומאלצים אותי להתרוצץ בין מעבדות שירות וסניפים ולבזבז את זמני היקר עם מוצר
לא תקין מהרגע הראשון לשימוש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול מיידי של העיסקה וזיכוי מלא של סכום העיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|