פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סגולה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב באייבורי ב 3250 לפני פחות מחודש, איך שקיבלתי אותו ראיתי שיש בו תקלות התקשרתי אליהם והם אמרו לי אולי לא התקנת דברים כמו שצריך למרות שאני קצת מבין בזה עשיתי זאת שוב והתקנתי את הXP והכל מהתחלה, התקשרתי אליהם ואמרתי להם שהתקלה חוזרת, הם אמרו לי להביא את המחשב הבאתי להם את המחשב ודרשתי את הכסף חזרה עבר רק 13 יום מהקנייה.
הם טענו שבלי להכניס את המחשב למעבדה אין אפשרות כזאת, בינתיים דברתי שם עם הסגן מנהל כיוון שממש התעצבנתי מהסיפור הזה שמחשב חדש כבר חולה, הוא אמר לי שהוא ידאג שהכל יטופל ויסודר ואם המקרה יחזור הוא יחליף לי מחשב חדש אמרתי לו שאני דורש את הכסף חזרה ואז הם טענו שעבר 14 יום מהקנייה לכן אין אפשרות, ראיתי שהתקלות חוזרות הם אמרו לי להביא את המחשב שוב פעם לבדיקה מקיפה וזה מה שעשיתי המחשב היה אצלי פחות מחודש ועבד פחות ממשלושה שבועות זאת ממש חוצפה מצד החברה הזאת.
וגם בשתי הפעמים שלקחתי אליהם את המחשב חיכתי יותר משעה וחצי רק כדי למסור להם את המחשב ממש ביזיון החברה הזאת הורסת את השם שלה בידים שלה, ושמעתי את זה במעבדה מכל האנשים שהמתינו שם.
הכל סוג הנזק :
החזר כספי או שיחליפו לי את המחשב לחדש בלי שום תקלות. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה