פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מבחינת מוצר וחוסר התייחסות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית אריה פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף ספטמבר רכשנו מחשב חדש,כעבור שבוע התברר שהמחשב לקוי יצרנו קשר עם אייבורי לקחנו את המחשב באמצע יום עבודה למעבדה,המחשב "תוקן" כעבור מס ימים שוב אותה הבעיה.שוב לוקחים את המחשב למעבדה על חשבון יום עבודה כי המעבדה פתוחה רק עד חמש,הפעם נפתרה הבעיה.
מאז התברר לנו שאין לנו במחשב תוכנת צריבה למרות שיש צורב במחשב!! יצרנו קשר עם אייבורי הבטיחו לשלוח לנו בדואר תוכנה ומאז עברו 3 שבועות.....
כאשר אנו מתקשרים מבטיחים לנו שיחזרו אלינו אבל זה לא ממש קורה,היינו סבלניים סלחניים ומבינים עד מאוד. אבל סבלנותינו תמה ושוב אנו מתקשרים לבקש את מס הטלפון של המחלקה המשפטית כבר 3 ימים ללא הצלחה. אם זו היחס שאנו זוכים לו כלקוחות חדשים אני לא מעוניינת.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם,התנצלות בכתב והסבר על פשר התופעה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה