|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי מחשב חדש מאייבורי ובקשתי מאיש המכירות נתונים מסויימים שאני צריך הוא נתן לי סוג של מחשב שלא מתאים לעבודתי הגעתי אליו למחרת בבקר והוכח שאני צודק בקשתי מהם להחזיר את הכסף הם טוענים שאין החזר כספי תיקח משהו אחר אני לא מעוניין אודה לכם אם תוכלו לטפל בנושא עד כמה שידוע לי קיים חוק עד 14 יום .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|