פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה בטרם עברו 14 יום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
העצמאות - 104 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני, גל חשמל, בתאריך 15.10.08 (יום רביעי) הזמנתי מחשב נייד מהדגם HP Pavilion DV1030 בסניף "אייבורי" חיפה, רח' העצמאות 104. הובטח לי שהמחשב יגיע ביום ראשון הקרוב. ביום זה הגעתי לקבל את המחשב אך נאמר לי שהוא נמסר "בטעות" ללקוח אחר. הייתי צריך להמתין עוד 3 ימים. ביום רביעי, 22.10.08, הפסדתי שוב כמה שעות עבודה וסוף סוף קבלתי את המחשב.
לאחר 24 שעות הטענה ראשונית של הסוללה הדלקתי את המחשב בפעם הראשונה ולאחר שימוש של כמה שעות המחשב אתחל את עצמו (בצע RESTART). התופעה חוזרת על עצמה באופן אקראי ומונעת שימוש במחשב. באופן מיידי, הגעתי עם המחשב המקולקל באריזתו במקורית ודרשתי לקבל מחשב תקין במקום המקולקל. לאחר שנתקלתי בסירוב מצד חביב, מנהל הסניף - דרשתי לבטל את העסקה ולהחזיר את המחשב הלא תקין במקום כי מאז קבלת המוצר עברו רק שני ימי עסקים.
ואז התחילו הטרטורים:
חביב, מנהל הסניף בחיפה, טוען שאין בעיה לבטל את העיסקה או להחליף את המחשב הלא תקין אך נדרשת הוכחה לכך מהיצרן HP שהמחשב אכן פגום: "לאחר שיוכח שהמחשב פגום אוכל לבטל את העסקה" .
תשובה זו לא סיפקה אותי וביקשתי לדבר עם מישהו בדרג גבוה ב"אייבורי" אך חביב הפנה אותי בעקשנות לסניף הראשי של "אייבורי" בתל אביב. ניסיתי כמה פעמים (לפחות שלוש) לצור קשר עם שרות לקוחות, אך בכל הפעמים ענתה לי פקידה ובקשה מס' טלפון בהבטחה שיחזרו אליי בעניין. חכיתי יומיים ... אף אחד לא חזר. שלחתי פעמיים פקס בעניין ביטול העסקה לסניף הראשי ווידאתי שאכן הפקס הגיע וכבר נמסר לידי מנהל שרות לקוחות בשם יוני /יונה. כל העניין בטרם 14 יום מתאריך קבלת המחשב בפועל!!! ועד היום אף אחד לא יצר קשר! פשוט מתעלמים מפניותיי!
בצר לי פניתי לחברת HP כדי לנסות לפעול על פי ההנחיות של חברת "אייבורי" בנוגע לנוהל ביטול העסקה ואולם מחברת HP נתקלתי ביחס נוקשה ביותר . הגעתי עד למנהלת שרות הלקוחות של חברת HP ליאת שדורשת ומתעקשת לתקן את התקלה במחשב במעבדה של HP בתל אביב למרות שהמחשב היה מקולקל מהשניות הראשונות לפעילותו ואינה מוכנה לשמוע על האפשרות לדווח לחברת "אייבורי" על תקלה במחשב על מנת ש"אייבורי" תבטל לי את העסקה. בעצם HP מציעים לי למסור את המחשב החדש לתיקון במעבדה לעוד זמן דיי ארוך.
מצד שני "אייבורי", חברה שקבלו את הכסף שלי - מתנערת מאחריות ואיננה
מוכנה להכיר בתקלה חמורה במחשב , וכך אני תקוע כמעט חודש עם מחשב
מקולקל ש"אייבורי" מנסה "לדחוף" לי אותו בכוח . בתמורה לכמעט 6000 ₪ אני דורש מהספק "IVORY" לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את כספי !!!



עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
החזרת 100% מסכום עסקה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה