פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קורס סוכני מכירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגעתי לראיון עבודה במשרדי ההנהלה של חברת מחשבים גדולה בארץ. באותו היום בערב הודיעו לי טלפונית כי התקבלתי, והתבקשתי ע"י המראיין להתפטר כמה שיותר מהר ממקום העבודה שלי על מנת להתחיל קורס. (חשוב לציין שלדעתי נעשה נסיון להלחיץ אותי בכך שנאמר לי שאם לא אתפטר בזמן ייקחו מישהו אחר במקומי. כאשר הראיתי נכונות נאמר לי שגם אם אצליח להתפטר כמה ימים מאוחר יותר ייפתח קורס נוסף). הראיון היה ביום רביעי והקורס התחיל ביום שני. חדור מוטיבציה ורצון להצטרף לחברה התפטרתי עוד באותו היום. התחלתי את הקורס. לא נאמר לי בשום שלב - לא בראיון ולא במהלך הקורס כי ייתכן ולא אסיים אותו מסיבת חוסר התאמה. בסוף היום הרביעי הודיעו לי שאני פשוט לא מתאים.
מעבר לתסכול ולעובדה כי נשארתי ללא עבודה (מאחר ובמקום העבודה הקודם כבר העסיקו מישהו במקומי), לא ברור לי איך חברה שמכבדת את עצמה דואגת להחתים חוזה עבודה ודואגת להסביר על התחייבות העובד ולא מיידעת את העובד על הפסקת חוזה מצדה?
חשוב לי לציין שלא מדובר בבעיית משמעת או סיבה מזלזלת אחרת. נהפוך הוא(רק בשביל להבהיר את הנקודה - קניתי לבוש מתאים, שיננתי את החומר הנלמד בבית - הרי לא חשבתי שמדובר בעבודה זמנית).

לא קיבלתי הסבר מדויק ומפורט על סיבת העזיבה - ואולי הם לא מחויבים.
יחד עם זאת גרמו לי להתפטר מעבודתי!
לא בוצע נסיון להציע לי משרה אחרת בתחום אחר (למשל - תחום השרות או תחום האספקה, דבר שנשאלתי עליו בתחילת הקורס - אני בחרתי במכירות) מעבר לעובדה שאני יודע כי חסרים עובדים בסניף שאליו הייתי אמור להגיע ואני יודע כי מחפשים.

מנהל המכירות שאמר לי שאני לא מתאים גם שאל אותי אם יש לי עבודה אחרת. כשעניתי שלא הוא לא הגיב, קם, אמר תודה והלך (אז למה שאלת בכלל?!).

האמת, גם דרך הפנייה הזו לא מוצאת חן בעיני כלל - אני לא לקוח שמתלונן. אך לא נותרה לי בררה מאחר ולא ניתן לפנות למי שמעל מנהל המכירות. הייתי שמח לפנות בצורה ישירה לחברה - הם לא מפרסמים טלפון או פקס של פניות הציבור.

גם אין לי צורך שאותו מנהל המכירות יחזור אלי ויסביר למה אני לא מתאים או כל דבר אחר. אני כן מעונייין שמישהו מעליו בחברה יסביר לי את הרציונל שעומד מאחורי הגישה המבזה הזו.


עלבון ועוגמת נפש. סוג הנזק :
שגורם בכיר - מעל מנהל המכירות הארצי יחזור אלי. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה