פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות . נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
ברצוני להתלונן על רשת מחשבים אייבורי . קניתי מהם לפני שבוע וחצי מחשב נייד HP ורציתי לקנות אותו עם מערכת הפעלה XP ולא ויסטה ואמרו לי שאי אפשר להוריד את הויסטה כי היא כבר מובנית במחשב ( מה שלא נשמע הגיוני בכלל ) . הם שיכנעו אותי שכדאי לי להשתמש בויסטה כי היא נוחה ואפילו אנשי עסקים משתמשים בה .
ניסיתי להשתמש במחשב עם הויסטה והיא ממש לא נוחה לי בכלל . התקשרתי אליהם מיום ראשון עד היום ( כל יום ) ולא מנסים לעזור לי בכלל . אמרתי להם שאני לא מרוצה מהויסטה ושאני מבקשת שיחליפו לי אותה ללא תוספת תשלום והם לא היו מוכנים לעזור לי . מה גם , המחשב לא בא עם תוכנות האופיס שזה חשוב מאוד והם טוענים שאני צריכה לקנות את התוכנות אופיס ו XP בנפרד (בתוספת תשלום) עניתי להם שאני ממש לא מרוצה מהשירות שלהם וגם לא קיבלתי דיסקים של המחשב (אם הוא יתקלקל) וגם לא תיק למחשב עם עכבר כפי שהובטח . אתמול אמרתי להם שאני הולכת לבטל את העסקה והם ניסו "לסבן" אותי עם כל מיני דברים שאי אפשר ככה וכה וכו'....
בקיצור שירות ויחס מגעיל . במקום שאהנה מהמחשב ומהיחס שלהם אני ממש מאוכזבת מהם . גם שמעתי שהם לא בדיוק מוכרים מחשבים חדשים , אלא משתילים חלקים משומשים במחשבים חדשים . זאת חוצפה שלא קיימת באף מקום חוץ מאצלם .
שירות ויחס מגעיל סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה