|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות . |
נושא התלונה: |
יום שני 08 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום!
ברצוני להתלונן על רשת מחשבים אייבורי . קניתי מהם לפני שבוע וחצי מחשב נייד HP ורציתי לקנות אותו עם מערכת הפעלה XP ולא ויסטה ואמרו לי שאי אפשר להוריד את הויסטה כי היא כבר מובנית במחשב ( מה שלא נשמע הגיוני בכלל ) . הם שיכנעו אותי שכדאי לי להשתמש בויסטה כי היא נוחה ואפילו אנשי עסקים משתמשים בה .
ניסיתי להשתמש במחשב עם הויסטה והיא ממש לא נוחה לי בכלל . התקשרתי אליהם מיום ראשון עד היום ( כל יום ) ולא מנסים לעזור לי בכלל . אמרתי להם שאני לא מרוצה מהויסטה ושאני מבקשת שיחליפו לי אותה ללא תוספת תשלום והם לא היו מוכנים לעזור לי . מה גם , המחשב לא בא עם תוכנות האופיס שזה חשוב מאוד והם טוענים שאני צריכה לקנות את התוכנות אופיס ו XP בנפרד (בתוספת תשלום) עניתי להם שאני ממש לא מרוצה מהשירות שלהם וגם לא קיבלתי דיסקים של המחשב (אם הוא יתקלקל) וגם לא תיק למחשב עם עכבר כפי שהובטח . אתמול אמרתי להם שאני הולכת לבטל את העסקה והם ניסו "לסבן" אותי עם כל מיני דברים שאי אפשר ככה וכה וכו'....
בקיצור שירות ויחס מגעיל . במקום שאהנה מהמחשב ומהיחס שלהם אני ממש מאוכזבת מהם . גם שמעתי שהם לא בדיוק מוכרים מחשבים חדשים , אלא משתילים חלקים משומשים במחשבים חדשים . זאת חוצפה שלא קיימת באף מקום חוץ מאצלם .
|
שירות ויחס מגעיל |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|