פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם של נציג המכירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף הקריות, החרושת חוצות המפרץ כתובת:
סניף הקריות, החרושת חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 23/12/08 התלוותי חברי לחנות אייבורי לשם רכישת מחשב נייד.
התקשרתי מראש ושאלתי אם יהיה אפשר לקבלו באותו היום. ענו לי בחיוב.
הגעתי לשם ו 2 הנציגים ששהו שם לא התייחסו אלינו כלל. חיכינו 10 דקות והגיע נציג שלישי שעשה בעבורינו את הרכישה.
לאחר מיכן פנינו אל החדר השני (שבו נותנים את ההזמנה ומקבלים את המוצר) ונתתי את ההזמנה. שאלתי מראש אם אפשר לקבלו עכשיו בגלל שמהרתי מאוד. אמרו לי שכן.
חיכיתי 22 דקות בכדי לקבל את המחשב. כששאלתי את הנציג מדוע מתעכבת ההזמנה, הוא ענה לי בטון מזלזל ובצעקות כי אני יכול לשבת בצד ולחכות. הסברתי לו שאני ממהר אך זה לא עניין את הנציג שלפתע החל לשוחח למכשיר הנייד הפרטי שלו. רק לאחר שסיים את השיחה האישית שלו, הוא הואיל להתפנות אלי.
בסופו של דבר קיבלתי את המוצר. אמרתי שברצוני לבדוק את המוצר תרם לקחתיו הביתה. אותו נציג הפנה אותי למעבדה. גם אני וגם המלווים שלי שאלנו את הנציג בצורה מכובדת "איפה המעבדה? מאיפה נכנסים?" אז הנציג שאל אותנו בחוצפה:
" מה נסגר איתכם...?"
לדעתי זו גישה לא הולמת ובלתי הגיונית.
יש לציין כי לא אני בעל החשבונית ולא בעל ההזמנה אך בכל זאת קיבלתי יחס מעליב מאין כמוהו, כמו-כן ביזבזו לי את זמני בשל עניינים פרטיים!
עלבון סוג הנזק :
אינני יכול לחשוב כרגע על פתרון נדרש בשל מצבי הפגוע. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה