פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר תוך 14 יום עקב אי שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי כרטיס טלויזיה מדגם winTV-PVR-150 MCE
של חברת
Hauppauge
הסיפור:
ביום הנל שצינתי הגעתי לחנות מטעם החוק של עקב אי שביעות רצון
תוך 14 יום מיום הרכישה אפשר לקבל זיכוי כספי.
כאשר הגעתי לחנות ודבירתי עם הנציב הוא הסביר לי שזה בלתי אפשר לקבל זיכוי על המוצר.
לאחר טירטור בין המעבדה לנציג זה הדברים הכללים שהם אמרו:
הסיבות שלא ניתן לקבל זיהוי על המוצר הן:
אריזה פגומה.
שקיות קרועות.
שזה בעצם מבטל את החוק שאפשר להחזיר תוך 14 יום עקב אי שביעות רצון מביצועי המוצר!
ועוד להוסיף
המוצר שקיבלתי הגיע ללא האריזה המקורית כמו באתר וכמובן שהיא הגיעה אלי פגומה.
השקיות נתנות לפתיחה חד פעמית בלבד!
שכל זה מבטל את האפשרות של החוק שבעצם לא שווה כלום וכך אני לא יכול לקבל זיכוי על מוצר שאני לא מרוצה ביגלל מביצועיו ולכן היתי צריך לרכוש מוצר אחר לא כל אפשרות לקבל את כספי חזרה על מוצר זה...(כמובן שהמוצר השני לא נקנה בחנות)

עוד תלונה שולית
באותו היום נקנה כרטיס מסך מדגם
4850HD של חברת MSI
אשר לאחר בדיקה מדוקדקת שלי נראה נזק בHeat-Pipes הצינורות שמעבירים חום
היו שרוטים לגמרי אך ידעתי החזרה בלתי אפשרית עקב המקרה על הכרטיס טלויזיה
כספי סוג הנזק :
כאמור עבר כבר מעל לחודש ימים אז.. אני לא ממש מצפה לכלום אני רק רוצה לראות את תגובתום פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות ארצי- אייבו שם ותפקיד:
1.לפי בדיקה מדוקדקת שנערכה בשיחה עם הלקוח, הובהר כי סיבת רצון ההחזרה אינה עומדת על פי מדיניות ההחזרה של החברה,לפיה מוצר ששומש, והגיע באריזה קרועה ע"י הלקוח לא ניתן להחזירו.
2. יתרה מכך אנו מכחישים כי המדובר בפעולה כנגד חוק המכר, שכן המדובר במוצר ששומש, ותקין.
3.בכל מקרה,בשיחה עם הלקוח הובהר כי נשמח לעמוד לרשותו של הלקוח בכל בעיה ועניין על מנת להעניק את השרות הטוב ביותר.
תגובה:

בשיחה עם הלקוח:
הלקוח לא הביע מורת רוח מהמוצר או הטיפול התרשם מאוד לטובה מעזרתנו.
אמר שכ.מסך עובד כראוי ואף מעל לציפיותיו,
לגבי הכ.טלוויזיה הלקוח טען שהאיכות שלה ציפה לא באה לידי ביטוי בכרטיס הנוכחי, כשנשאל מדוע?

מסר: שביצע השוואה לטלויזיה שהייתה ברשותו לפני כ 10 שנים ובה ראה טוב יותר

הוסבר ללקוח שהסיבה היא שאז הטלויזיה שידרה ברזולוציה נמוכה יותר ולכן זה היה נראה טוב על גביה ולעומת זאת במחשבים היום הרזולוציה גבוהה מאוד, ולרוב איכות השידור לא עלתה - ולכן "קל" לראות איכות שידור ירודה, מאשר על טלויזיה.
הלקוח מרוצה מאוד,
נמסר לו כי בהמשך יוכל לפנות בכל פנייה למנהל השרות הארצי, אשר יטפל בו באופן אישי.
בכבוד רב,
מנהל שירות ארצי,
אייבורי מחשבים בע"מ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה