מנהל שירות ארצי- אייבו |
שם ותפקיד: |
1.לפי בדיקה מדוקדקת שנערכה בשיחה עם הלקוח, הובהר כי סיבת רצון ההחזרה אינה עומדת על פי מדיניות ההחזרה של החברה,לפיה מוצר ששומש, והגיע באריזה קרועה ע"י הלקוח לא ניתן להחזירו.
2. יתרה מכך אנו מכחישים כי המדובר בפעולה כנגד חוק המכר, שכן המדובר במוצר ששומש, ותקין.
3.בכל מקרה,בשיחה עם הלקוח הובהר כי נשמח לעמוד לרשותו של הלקוח בכל בעיה ועניין על מנת להעניק את השרות הטוב ביותר.
|
תגובה: |
בשיחה עם הלקוח:
הלקוח לא הביע מורת רוח מהמוצר או הטיפול התרשם מאוד לטובה מעזרתנו.
אמר שכ.מסך עובד כראוי ואף מעל לציפיותיו,
לגבי הכ.טלוויזיה הלקוח טען שהאיכות שלה ציפה לא באה לידי ביטוי בכרטיס הנוכחי, כשנשאל מדוע?
מסר: שביצע השוואה לטלויזיה שהייתה ברשותו לפני כ 10 שנים ובה ראה טוב יותר
הוסבר ללקוח שהסיבה היא שאז הטלויזיה שידרה ברזולוציה נמוכה יותר ולכן זה היה נראה טוב על גביה ולעומת זאת במחשבים היום הרזולוציה גבוהה מאוד, ולרוב איכות השידור לא עלתה - ולכן "קל" לראות איכות שידור ירודה, מאשר על טלויזיה.
הלקוח מרוצה מאוד,
נמסר לו כי בהמשך יוכל לפנות בכל פנייה למנהל השרות הארצי, אשר יטפל בו באופן אישי.
בכבוד רב,
מנהל שירות ארצי,
אייבורי מחשבים בע"מ.
|
פתרון: |
|
|