פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות - המחשב נכנס לטיפול בגלל כ. רשת ויצא עםקכונן קשיח הרוס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הכנסטי את המחשב לתיקון עקב בעיה בכרטיס הרשת (מובנה על כרטיס האם) של המחשב (שהוא בן כ- 5 חודשים) לאחר שבדקתי שזאת הבעיה ע"י הכנסת כרטיס רשת עצאי, שעבד כמו גדול.
הבאתי את הכמחשב למעבדה בפ"ת והבחור הכניס אותו מידית לבדיקה במעבדה. לאחר כרבע שעה יצא הבחור ושאלתי אותו מה קורה? הוא אמר לי שזה עובד, בסדר גמור אך הוא רוצה לתת לו עוד קצת זמן לבדיקה. לאחר כעשר דקות נוספות יצא בחור אחר מהמעבדה ואמר לי שיש איזה שהיא בעיה רצינית עם המחשב שלי והוא עוד מעט יספר. בינתיים יצא עוד פעם החור הראשון שטיפל לח במחשב ואמר שיש איזה שהיא בעיה במעבד והם לא בטוחים ורוצים לבדוק את זה. אז הם רשמו את הבעיה ונתנו לי טופס תיקון (מס. G5601786). לאחר כמה שעות טובות, חזרתי למעבדה ואמרו לי שהקונן הקשיח נפגע, כי המחשב התחיל לרסט???..
המידע שקיבלתי לא היה ברור.

לסיכום: הכנסתי את המחשב על בעיה מינורית, של כרטיס רשת שלא עבד ופתאום אני מוצא את עצמי עםקכונן קשיח שנפגע - בעיה רצינית שלא ברור איך זה קרה?
איך זה קורה? אני שואל את עצמי ואותכם???
נראה לי שהיה פה מידה של רשלנות!!
המידע שעל הקונן נפגע ולא בטוח שיצליחו להוציא ממנו! אה, כן הם (במעבדה) מנסים לשכם את המידע שעל הקונן - ובטח לא בגלל העיניים היפות שלי.....
בקשתי הסברים לוגיים!! ולא מטושטשים או מאוד קרים -"שזה יכול לקרות".
באיזה שהוא מצב לקחו אותי לצד להסביר לי את המצב. אבל להכזבתי לא חידשו לי כלום. השאירו אותי אם "המכנסיים למטה" ללא גיבוי של החומר שעל הקונן.
על פני השטח, נכון לעכשיו, עבד לי מידע רב, בזבזתי זמן ועדיין העינין לא נסגר.
אני שואל: איפה האחריות של אייבורי בנושא? מי לוקח אחריות? עוד פעם האזרח מהשורה נפגע?
למה אני צריך להוציא כל כך הרבה מאמצים כיד לקבל את המגיע לי.....
וגם כספי סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
דרור דרוקמן - מנהל שיר שם ותפקיד:
חברת אייבורי מחשבים משקיעה משאבים רבים על מנת שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

לצערנו, דיסק קשיח הוא רכיב רגיש המכיל בתוכו רכיבים מגנטים ולכן הדיסק יכול לקרוס ללא התראה והחומר יכול להיעלם !.
זה כנראה מה שקרה לצערנו למר גלרטר משה.
האחריות מוטלת על הלקוח לגבות חומר חשוב שלו ע"י צריבה או זכרון נייד וכו...
תגובה:
אנחנו לא יכולים לשחזר ללקוח חומר או לפצות על חומר אבוד ולא יכולים להעריך את שוויו, כיון שזה יכול לנוע בין עשרות שקלים לעשרות מיליוני דולרים.
לקוח שהחומר שלו חשוב לו - יגבה אותו כל הזמן.

האחריות של אייבורי היא רק לגבי החומרה. וזה מצוין באחריות שקיבל משה.
משה מוזמן לדבר איתי ונחשוב על פתרון מוסכם ביחד
דרור
03-9234203
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה