פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעבדה , אי אמינות מצד טכנאי מעבדה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי למעבדת סניף תל אביב בכדי לטפל בבעיה במחשב שנקנה לפני כשנתיים. שם נאמר לי שהמחשב "באחריות חלקית" וכי אם יצטרכו להחליף חלק שאינו באחריות כמו ספק כח אצטרך לשלם מכספי ואני הבנתי את העניין.
לאחר בדיקת המחשב ניגש אלי טכנאי המעבדה וטען כי נדרש גוף קירור חדש למעבד כי הוא מתחמם וגורם לבעיה. ביקשתי מהטכנאי שיחליף את גוף הקירור לגוף הפשוט שנמכר ע"י אייבורי ואף מפורסם באתר שלהם בסכום של 60 ש"ח
הטכנאי טען שאין להם את החלק הזה ואייבורי בכלל לא מוכרים אותו והציע לי גוף קירור בסכום של 200 ש"ח. לא השתכנעתי והתעקשתי להוכיח לאותו טכנאי שכן מפורסם באתר שלהם גוף קירור כזה . והטכנאי טען ש"הוא לא מכיר את זה וזו טעות " בסופו של דבר לקחתי את המחשב אלי ללא תיקון ואף נדרשתי לשלם סכום של 120 ש"ח עבור ה"בדיקה" שנעשתה ע"י טכנאי שניסה לסחוט ממני מכירה כי כידוע הם מרוויחים מעניין מחירת חלפים! ובוסף לא מיידעים את קהל הלקוחות כי האחריות שהם נותנים היא שקרית!
בשורה התחתונה אני מאוכזב מהם בצורה קשה ולא ממליץ כלל לקנות מחברה שאינה עומדת במילתה בעניין האחריות ולא אמינה כי אמינות קודמת לכל במיוחד כשזה מגיע מפי טכנאי!!!!

נועם קאפח
עוגמת נפש סוג הנזק :
לידע לקוחות מהיא "אחריות חלקית" אמינות מצד טכנאים!!! פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה