פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החברה לקבל מוצר חזרה תוך 10 ימים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מספר מוצרים מאייבורי, ביניהם מסך LG 22 אינצ' מתנה, יחד עם מחשב לקרוב משפחה.
כעבור 10 ימים חזרתי לחנות כדי להחזיר את המסך, כיוון שהוא לא התאים לקשיש בן 85.
החברה סירבה לקבל את המוצר, כיוון שהוא נפתח ונעשה בו שימוש. המוצר היה באריזתו המקורית.
אני לא מבין כיצד אדם יכל לבדוק אם המוצר מתאים לו מבלי לפתוח אותו ולהפעילו
אם הייתי קונה במתנה למישהו זוג מכנסיים, הוא היה צריך למדוד אותם כדי לראות שהם מתאימים.
מציע לכם לא להתעסק עם אייבורי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה