סירוב החברה לקבל מוצר חזרה תוך 10 ימים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מספר מוצרים מאייבורי, ביניהם מסך LG 22 אינצ' מתנה, יחד עם מחשב לקרוב משפחה.
כעבור 10 ימים חזרתי לחנות כדי להחזיר את המסך, כיוון שהוא לא התאים לקשיש בן 85.
החברה סירבה לקבל את המוצר, כיוון שהוא נפתח ונעשה בו שימוש. המוצר היה באריזתו המקורית.
אני לא מבין כיצד אדם יכל לבדוק אם המוצר מתאים לו מבלי לפתוח אותו ולהפעילו
אם הייתי קונה במתנה למישהו זוג מכנסיים, הוא היה צריך למדוד אותם כדי לראות שהם מתאימים.
מציע לכם לא להתעסק עם אייבורי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|